Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، فرمانده انتظامی‌شهرستان پارسیان، گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی لاورچهو این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و ارز حین کنترل محور و خودروهای عبوری به یکدستگاه کامیون نفتکش مشکوک و متوقف کردند.

سرهنگ آرش بخشایی افزود : خودرو متوقف و در بازرسی از آن 21 هزار لیتر گازوییل قاچاق به ارزش 1 میلیارد و 700 میلیون ریال کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان با اشاره به تعامل خوب و سازنده شهروندان با پلیس و قدردانی از همکاری صمیمانه مردم، از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه قاچاق کالا و توزیع انواع موادمخدر، از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ارز جرم قاچاق مرکز فوریت های پلیسی قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرهنگ نجم الدین سهرابی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه کفیشه شهرستان خرمشهر حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی یک دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق را شناسایی و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
ماموران انتظامی پاسگاه کفیشه در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این زمینه افزود: ارزش سوخت مکشوفه برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دیگر خبرها

  • مرزبانان خراسان رضوی ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند
  • کشف و ضبط ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در کمتر از یک ماه در خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • ۴۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در محور حاجی آباد-بندرعباس کشف شد
  • کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • از کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق تا توقیف ۲۱ خودروی شوتی در هرمزگان
  • کشف ۲۶ هزار و ۲۸۳ لیتر انواع سوخت قاچاق
  • جزئیات شهادت مامور انتظامی در شهرستان هیرمند
  • کشف بیش از ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین