Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@12:55:55 GMT

برپایی نمایشگاه «راه بی‌پایان» در پارک کوهستانی صفه

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۱۰۶۰

برپایی نمایشگاه «راه بی‌پایان» در پارک کوهستانی صفه

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان، مهدی نصراصفهانی، مسئول امور مجموعه تفريحي فرهنگي صفه اظهار کرد: نمایشگاه «راه بی پایان» به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت شهرداری منطقه پنج اصفهان و با هدف آشنایی شهروندان با رشادت ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگان دفاع مقدس و همچنین نمایش توان نظامی کشور برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصراصفهانی افزود: این نمایشگاه از ۲۸ شهریور برپا شده و تا یکم مهرماه از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ شب در میدان گردهمایی پارک کوهستانی صفه مورد بازدید شهروندان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه مسابقات میدانی با ادوات نظامی مثل گذر از میدان مین با پوشش لباس نظامی، شناسایی و خنثی کردن مین و گذر از منطقه شیمیایی اجرا می‌شود.

وی گفت: غرفه‌های کودک، عکاسی با لباس و تجهیزات نظامی و غرفه محرومیت زدایی نیروهای جهادی سپاه از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

نصراصفهانی با اشاره به برنامه های جنبی نمایشگاه «راه بی پایان» بیان کرد: هر روز از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در این نمایشگاه کلیپ‌ها و فیلم‌های ارزشی اکران شده و همچنین سرود و مسابقه اجرا می‌شود.
مسئول مجموعه فرهنگی و تفریحی صفه خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه روز دوشنبه یکم مهرماه همراه با یادواره شهدای شهرداری و گروه مهندسی رزمی ۴۰ صاحب الزمان بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: نمایشگاه دفاع مقدس دفاع مقدس اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش نوروزی بیش از پنج میلیارد تومان صنایع دستی در مازندران

به‌ گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، با اشاره به برپایی ۳۰ نمایشگاه و بازارچه صنایع‌دستی در این استان، گفت: این بازارچه‌ها از تاریخ ۲۶ اسفند سال ۱۴۰۲ آغاز شد و برخی تا عید سعید فطر ادامه دارد.   حسین ایزدی، افزود: بازارچه‌های موقت صنایع‌دستی استان با مشارکت بخش خصوصی، شهرداری‌ها، انجمن‌های صنایع‌دستی، فرمانداری‌ها وصنعت‌گران صنایع‌دستی در پایگاه‌های میراث جهانی، مراکز گردشگری، بازار‌ها وخیابان‌های پرتردد سراسر استان در حال برگزاری است و مورد استقبال گردشگران زیادی قرار گرفته است. او تصریح کرد: از مجموع ۷۱۰ غرفه صنایع‌دستی برپا شده در سراسر استان تا چهار فروردین ماه جاری، ۱۲۲هزار و ۱۲۸ بازدیدکننده داشت و بیش از ۵ میلیارد تومان گردش مالی در حوزه صنایع‌دستی مازندران رقم خورد.ایزدی با اشاره به نمایشگاه ملی نوشهر با ۱۲۰ غرفه صنایع‌دستی اظهار کرد: بیشترین میزان فروش صنایع‌دستی مربوط به چهارم فروردین و بازارچه ملی صنایع‌دستی نوشهر است.او با بیان اینکه بازارچه‌های شهر‌های چالوس، آمل و بابلسر به ترتیب در مقام دوم، سوم و چهارم فروش صنایع‌دستی در مازندران قرار دارند، یادآور شد: برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی در قالب نمایشگاه و بازارچه فروش تقریبا در سراسر استان باعث شد تا هم زمینه دسترسی گردشگران به این محصولات فراهم شود و هم فرصت بازاریابی و عرضه مستقیم کالا برای هنرمندان و صنعتگران به وجود بیاید.مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان این مطلب که نمایشگاه صنایع‌دستی امسال در مازندران به یک جاذبه تبدیل شده است گفت: بازاریابی برای هنرمندان به عنوان یکی از شیوه‌های حمایتی در قالب برپایی نمایشگاه و بازارچه فروش همواره در دستور کار معاونت صنایع‌دستی مازندران، قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه میش مرغ در بوکان
  • برپایی ۱۸ غرفه نوروزی صنایع دستی در قصرشیرین
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در میاندوآب
  • نمایشگاہ نسخ قرآنی در پاکستان
  • برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت» در مجتمع شهید آوینی قم
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اوتیسم در کاشان
  • برپایی بازراچه نوروزی صنایع دستی در اردستان
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو
  • برپایی نمایشگاه ظروف مسی در مراغه
  • فروش نوروزی بیش از پنج میلیارد تومان صنایع دستی در مازندران