Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی گفت: به‌زودی و با هدف جلوگیری از موازی‌کاری سامانه جدیدی برای جمع‌آوری اطلاعات گروه‌های جهادی آستان قدس طراحی می‌شود. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حامد صادقی در نشست عقد تفاهم‌نامه با جمعیت هلال احمر کشور اظهار داشت: هر جا حادثه‌ای پیش آمده و آستان قدس رضوی به کمک آسیب‌دیدگان شتافته است برای جلوگیری از موازی‌کاری به‌دنبال متولی امر گشته و خدمات خود را در راستای برنامه‌های او ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جمهوری اسلامی ایران نیز متولی امر کمک به حادثه‌دیدگان بلایای طبیعی جمعیت هلال احمر است لذا ما در امور امدادرسانی به حادثه‌دیدگان این جمعیت را برنامه‌ریز اصلی می‌دانیم.

سرپرست معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی افزود:‌ سازمان جمعیت هلال احمر باید توسط تمامی نهادها تقویت و یاری شود و آستان قدس رضوی نیز در این زمینه یاری‌گر این سازمان خواهد بود، زیرا تقویت هلال احمر تقویت آستان قدس رضوی برای امداد به حادثه‌دیدگان است.

دوره تخصصی تئاتر کودک توسط موسسه آفرینش‌های آستان قدس برگزار می‌شودتولیت آستان قدس رضوی: روحانیت باید به مردم بصیرت و امید بدهدمشهدمقدس| آستان قدس آماده ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی است

صادقی با تأکید بر لزوم اقدامات هماهنگ در امداد‌رسانی به حادثه‌دیدگان در بلایای طبیعی افزود: آفات موازی‌کاری برای ما روشن است لذا موافق تقویت جمعیت هلال احمر هستیم و این سیاست اساسی ما است.

وی با اشاره به طراحی سامانه‌ای جدید در این معاونت برای جمع‌آوری اطلاعات گروه‌های جهادی افزود: برای جلوگیری از اقدامات خودسر و ناهماهنگ و همچنین خدمت‌رسانی بهتر به آسیب‌دیدگان در این سامانه گروه‌های جهادی داوطلب ثبت نام و موقعیت خود و نیازهای آسیب‌دیدگان را اعلام می‌کنند.

رضا بامداد مشاور پارلمانی جمعیت هلال احمر کشور نیز در این جلسه با اشاره به لزوم هم‌افزایی هلال احمر و آستان قدس رضوی در حوادث و بلایای طبیعی افزود: به عقیده ما برای نجات آسیب‌دیدگان، آستان قدس رضوی یک ظرفیت نیست بلکه تمامی ظرفیت ما است و ما همگی زیر نظر و عنایت امام علی‌بن‌ موسی‌الرضا(علیه‌السلام) کار می‌کنیم.

سید مجتبی احمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی نیز در این جلسه بیان کرد: ظرفیت‌های عظیم آستان قدس رضوی و نقاط مشترک هر دو نهاد زمینه مناسبی برای تفاهم‌نامه‌ مشترک است.

وی امداد و نجات و فعالیت‌های بشر دوستانه، تأمین دارو، روابط بین‌الملل، آموزش همگانی و تأمین و تجهیز امکانات را از جمله محورهایی خواند که آستان قدس رضوی و جمعیت هلال احمر می‌توانند حول آن با یکدیگر همکاری و هم‌افزایی داشته باشند.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها نیروهای هلال احمر غزه را شکنجه کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در بیانیه هلال احمر نوار غزه تاکید شده است که نیروهای آزاد شده در شرایط بسیار بدی خود را به نیروهای هلال احمر رساندند.

در این بیانیه آمده است: نیروهای هلال احمر که اسیر نظامیان صهیونیست بودند تحت شکنجه قرار گرفته‌اند.

این ۲ تن از نیروهای جمعیت هلال احمر نوار غزه روز گذشته پس از بازداشت ۵۰ روزه توسط نظامیان صهیونیست آزاد شدند.

هلال احمر نوار غزه تاکید کرد که نیروهای دشمن در یک ایست بازرسی نظامی در خان یونس در جریان مأموریت تخلیه بیماران از بیمارستان امل آنها را بازداشت کرده بودند.

این جمعیت فلسطینی خاطر نشان کرد که عناصر رژیم صهیونیستی به بازداشت شش نفر دیگر از نیروهای هلال احمر ادامه می‌دهند و سرنوشت آنها مشخص نیست.

نظامیان رژیم صهیونیستی پیش از این بارها کادر درمان بیمارستان‌های نوار غزه و نیروهای امدادرسان در این باریکه را به بهانه‌های مختلف بازداشت و تحت شکنجه قرار داده بودند.

کد خبر 6079430

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها نیروهای هلال احمر غزه را شکنجه کردند
  • فوت مرد 71 ساله مهابادی هنگام جمع آوری گیاهان کوهی
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • جمع‌آوری گیاهان کوهی در مهاباد مرد ۷۱ ساله را به کام مرگ کشاند
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • جسد پیرمرد هرسینی در آب‌های کرمانشاه کشف شد
  • هشدار سیل در کرمان/ جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده باش قرار گرفت
  • امدادرسانی‌ به فرد سقوط کرده از ارتفاعات چهارمحال و بختیاری