Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@22:31:46 GMT

ترکیب استقلال برای بازی با پرسپولیس لو رفت

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۱۰۹۷

ترکیب استقلال برای بازی با پرسپولیس لو رفت

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران فردا در شهرآورد (دربی) ۹۰ در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که استراماچونی (سرمربی تیم فوتبال استقلال) در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود از تیم رقیب خود ترسی ندارد و با تمام قوا تیمش را روانه میدان می‌کند.

با این وجود استراماچونی برای بازی فردا شیخ دیاباته و فرشید باقری را به دلیل مصدومیت و فرشید اسماعیلی و محمد بلبلی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و از طرفی مرد ایتالیایی در خط حمله خود باید از مرتضی تبریزی، سجاد آقایی، مهدی قائدی و محسن کریمی بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پُر گل‌ترین شهرآوردهای ادوار تاریخ

با این وجود سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل کسب امتیازات اخیر در بازی های اخیر لیگ برتر  و شرایط نامناسب در جدول نیاز مبرمی به برد در بازی شهرآورد دارد،به همین دلیل استراماچونی به دنبال این است تا از ترکیب ۵-۳-۲ در بازی فردا استفاده کند.

مرد ایتالیایی باید از محمد دانشگر، سیاوش یزدانی و عارف غلامی در خط دفاع  استفاده کند و در نهایت غفوری و میلیچ را در سمت چپ و راست زمین قرار دهد.

به این ترتیب استرا برای شهرآورد پیش رو دست به تغییرات اساسی می‌زند و با ۳ دفاع وسط احتمالا برابر پرسپولیس به میدان برود.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس فردا ساعت ۱۶  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از شهرآورد پایتخت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال دربی 90

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال شکایت باشگاه پرسپولیس از مهاجم استقلال را رد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رای صادره به شرح زیر است:

 در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد. رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال در اینستاگرام /رتبه پرسپولیس و استقلال
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • ذوب آهن اصفهان برترین میهمان لیگ و درگیری‌های عجیب با پرسپولیس و استقلال
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال