Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در جمع اعضای ستاد نماز جمعه شهر تاکستان گفت: یکی از مهم‌ترین آثار و نتایج اربعین حسینی افزایش وحدت در بین جوامع اسلامی با محوریت امام حسین (ع) تحت عنوان "حب الحسین یجمعنا" است که از ستاد‌های نماز جمعه در خواست می‌شود تا با همکاری ارگان‌ها و هیئت‌های مذهبی مقدمات این سفر پر خیر و برکت را برای مردم شهر‌ها فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام فاطمی نسب افزود: دشمنان سالیان زیادی است که در رسانه‌های خود به دنبال سکوت در زمینه اربعین حسینی بودند، ولی نتوانستند این سکوت خود را ادامه دهند و چندین سال است که می‌بینیم در رسانه‌های برتر دنیا این حماسه بزرگ پوشش رسانه‌ای می‌شود.

او اضافه کرد: دستگاه‌های تاثیرگذار مختلف باید دست به دست هم دهند تا این حماسه بزرگ بیش از گذشته رسانه‌ای شود تا بدین وسیله این حماسه بزرگ به گوش سراسر جهانیان برسد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گفت: در اربعین امسال موضوع ویزا می‌تواند کمک زیادی را در زمینه افزایش زائران داشته باشد، ولی دولتمردان باز هم باید تدابیری را اتخاذ کنند تا بدین وسیله مردم به صورت راحت‌تر و کم هزینه‌تر به این سفر معنوی بروند.

انتهای پیام/ک

یکی از مهم‌ترین آثار و نتایج اربعین حسینی افزایش وحدت در بین جوامع اسلامی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نشست ستاد نماز جمعه بخش خضرآباد با حضور امام جمعه؛ شهردار؛ رئیس شورای اسلامی بخش خضرآباد؛ رئیس هیئات مذهبی شهرستان اشکذر و اعضای ستاد نماز جمعه در محل منزل امام جمعه بخش خضرآباد برگزار شد.    امام جمعه بخش خضرآباد با بیان احادیث و روایاتی به اهمیت اقامه نماز جمعه از دیدگاه اسلام پرداخت و گفت: نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است که مردم با حضور در نماز جمعه از رویداد‌های مهم سیاسی اجتماعی جامعه مطلع می‌شوند.   حجت‌الاسلام غالبی در این جلسه به ضرورت تکمیل دو طرح نیمه تمام جاده حادثه خیز یزد خضرآباد به کذاب و آبرسانی به روستا‌های بخش خضرآباد که از سالیان قبل شروع شده و نیمه تمام رها شده اشاره کرد و گفت؛ امیدواریم در سال جاری این دو طرح به سرانجام برسد.

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی رونمایی می‌شود
  • حمایت کیهان از کاظم صدیقی در نماز جمعه جنجالی
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • عکس‌های خلوت بودن نماز جمعه کاظم صدیقی، مربوط به ساعاتی قبل از نماز است!
  • کیهان: عکس‌های خلوت بودن نماز جمعه کاظم صدیقی، مربوط به ساعاتی قبل از نماز است!
  • کیهان: عکس های خلوت بودن نماز جمعه کاظم صدیقی، مربوط به ساعاتی قبل از نماز است!
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا