Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، دو مرد موتورسوار با هدف آسیب رساندن به یک فروشگاه عروسک فروشی در مرکز شهر منچستر، با استفاده از موتورسیکلت، درب آن را شکستند و به کمک مواد آتش‌زا، فروشگاه را به آتش کشیدند.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت استفاده از اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک تا ۱۸فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، یازده قلم کالا شامل گوشت منجمد گوساله، حبوبات، قند و شکر، برنج، ماکارونی، روغن مایع، گوشت مرغ، تخم مرغ، ماست کم چرب، پنیر و شیر کم‌چرب تعیین شد که برای هر فرد سرانه‌ای در نظر گرفته شد که بیشترین سرانه به گوشت اختصاص پیدا کرده است.

مجتبی ظفری پور افزود: شخص نمی‌تواند کل مبلغ را از یک قلم جنس خریداری کند و هر مبلغ باید برای جنس خود خرج شود که این اتفاق توسط شرکت «فارا» به عنوان مجری در سامانه طراحی و تعریف شده است؛ همچنین هر فروشگاهی نمی‌تواند از این طرح استفاده کند و تعدادی فروشگاه به این سامانه متصل هستند که قابلیت خرید از آنها وجود دارد.

وی با اعلام اینکه خوزستان به لحاظ تعداد فروشگاه‌ها در جایگاه خوبی قرار دارد، ادامه داد: در خوزستان ۹ هزار و ۳۵۳ فروشگاه متصل به طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک هستند که از این تعداد هشت هزار و ۸۶۳ فروشگاه خُرد و ۴۹۰ فروشگاه زنجیره‌ای یا هایپرمارکت هستند.

برای اینکه شهروندان فروشگاه‌های متصل به پایانه را شناسایی کنند می‌توانند برنامه کاربردی «شما» را نصب کنند و اطلاعات را در آنجا دریافت کنند، همچنین میزان اعتبار کالابرگ خود را ببینند و اگر کسی تلفن هوشمند نداشت از طریق کددستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* هم می‌توانند کد خرید و اعتبار یارانه خود را بر اساس کدملی ببینند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: برخی از مردم تصورشان این است که برای خرید اقلام تنها باید ۲۲۰ هزار تومان هزینه کنند در صورتیکه اینگونه نیست و باید خرید داشته باشند و بعد این مبلغ به عنوان تخفیف برای آنها فعال می‌شود؛ همچنین این تصور وجود دارد که خرید باید به صورت یکجا انجام شود در حالی که مدت زمان طرح در سه مرحله یک ماهه اجرا می‌شود و شخص می‌تواند در این بازه به فراخور نیاز خرید داشته باشد.

دیگر خبرها

  • نظارت بر ۴ واحد داروخانه گیاهپزشکی در سامان
  • ۱۸فروردین؛ آخرین مهلت استفاده از اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • فلیپه ملو: دنی آلوز و روبینیو باید حبس‌شان را بکشند و درس عبرت شوند
  • مهلت استفاده از اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک تا ۱۸فروردین
  • مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیک تا چندم فروردین است؟
  • مهلت استفاده از یارانه جدید تا چندم فروردین است؟
  • اقبالی: سقف آروزهای فوتبالی ما کوتاه شده است/ ترکمنستانی ها چندین بار خطوط ما را شکستند
  • ادعای عجیب مادورو: ۲ مرد مسلح آماده بودند مرا بکشند
  • جریمه ۶ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریالی یک برنج فروشی در بندرانزلی