Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@19:30:39 GMT

حوادث هفته گذشته ۱۶۰۶ مصدوم بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۱۲۴۲

حوادث هفته گذشته ۱۶۰۶ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش روابط عمومی اورژانس کشور پیرحسین کولیوند روز شنبه افزود: از مجموع هزار و ۶۰۶ نفر مصدوم حوادث ویژه، هزار و ۲۹۵ نفر توسط امدادگران اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل، ۳۱۱ نفر در محل درمان شدند و نیز ۱۲۴ نفر جان خود را از دست دادند.

وی افزود: از مجموع ۴۲۳ حادثه ویژه ثبت شده طی هفته گذشته، ۲۱۰ مورد حوادث ترافیکی (معادل ۴۹ درصد از کل حوادث ثبت شده) و ۲۱۳ مورد حوادث غیرترافیکی (معادل ۵۰ درصد از کل حوادث ثبت شده) بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان اورژانس کشور در ادامه افزود: طی هفته گذشته، ۱۰۶ مصدوم طی ۸۸ ماموریت، توسط اورژانس هوایی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

کولیوند از عموم هموطنان خواست که در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری، حوادث، سوانح طبیعی، غیرطبیعی و انسان ساخت با شماره ۱۱۵ در سراسر کشور تماس بگیرند.

ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی، در سوانح عمدی و غیرعمدی، حوادث غیرمترقبه و فوریت‌های پزشکی در هنگام بروز بیماری‌های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم یا هر ملیت و تابعیتی از وظایف و مأموریت‌های اصلی سازمان اورژانس کشور است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث رانندگی سازمان اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲ هزار و ۶۸۵ مأموریت در اورژانس استان کرمانشاه

مسعود قلعه سفیدی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت : تعداد ۲ هزار و ۶۸۵ مأموریت از ۲۴ اسفندماه تا ساعت ۸ صبح ۶ فروردین ۱۴۰۳ در اورژانس استان کرمانشاه ثبت شده است.

وی افزود: در این مأموریت‌ها، ۱ هزار و ۹۸۶ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه در خصوص مأموریت‌های صورت گرفته در استان تصریح کرد: تعداد کل تماس‌های برقرار شده با اورژانس ۱۱۵، ۱۴ هزار ۲۹۰ تماس بوده که از مجموع مأموریت‌ها ۵۳۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲ هزار ۱۴۶ مورد غیرترافیکی بوده است.

وی ادامه داد: تعداد مصدومین ترافیکی ۵۳۲ و تعداد مصدومین غیر ترافیکی ۱ هزار ۴۵۴ مورد مورد می‌باشد.

قلعه‌سفیدی اضافه کرد: در این مدت تعداد ۲۰۴ نفر نیز به کمپ‌های سلامت استان مراجعه نموده اند.

کرمانشاه یکی از استان‌هایی است که همواره در ایام نوروز میزبان بازدیدکنندگان فراوانی بوده که در این راستا خدمتت ارایه شده درمانی و ترافیکی افزایش پیدا می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ مصدوم حوادث ترافیکی در کردستان خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • مرگ دلخراش ۹ نفر در تصادف خونین محور دامغان - جندق
  • انجام بیش از یک هزار و ۵۰۰ ماموریت اورژانس در طرح سلامت نوروزی
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • حوادث هفته اول نوروز در کرج یک فوتی و ۶ مصدوم بر جا گذاشت
  • خدمت رسانی به بیش از ۱۰ هزار بیمار در مراکز درمانی فارس
  • ثبت ۲ هزار و ۶۸۵ مأموریت در اورژانس استان کرمانشاه
  • وقوع ۳۹ حادثه آتش سوزی و تصادف در بندرعباس
  • ثبت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ ماموریت اورژانسی در کرمانشاه
  • ثبت بیش از ۲ هزار و۵۰۰ ماموریت اورژانسی در کرمانشاه