Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سه داور ایرانی به عضویت کمیته‌های مختلف کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا درآمدند. تاریخ انتشار: 11:50 - 30 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۳۹۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، کنفدراسیون آسیا لیست جدید اعضا کمیته‌های کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی جلسه هیئت رئیسه این کنفدراسیون نفرات کمیته‌های مختلف انتخاب شدند که با معرفی فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران، مجید احتشام‌زاده عضو کمیته پیشکسوتان، مهرداد بابادی‌وند عضو کمیته مربیان و جوانان و سیمین رضایی عضو کمیته فنی و داوران انتخاب شدند.

انتخابات کمیته‌های مختلف کنفدراسیون آسیا هر دو سال یکبار برگزار می‌شود که احتشام‌زاده و بابادی‌وند در این دوره ابقا شدند و رضایی به عنوان عضو جدید کمیته فنی و داوران انتخاب شد.

پیمان حسنی نیز که در دوره قبل عضویت کمیته روابط عمومی بود از عضویت در این کمیته انصراف داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تنیس روی میز پینگ پنگ احتشام زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود. - اخبار ورزشی -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک و نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از 24 اردیبهشت تا 4 خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد