Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی در ابلاغیه‌ای به دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های شهر مشهد اجازه داد تا ۱۱ مهرماه امسال ساعت کاری کارمندان را به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی تغییر دهند.

به گزارش قدس آنلاین، استانداری خراسان رضوی روز شنبه به نقل از علیرضا رزم حسینی گزارش داد: این ابلاغیه با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور مدیریت تقاضای سفرهای شهری و کاهش زمان ناشی از ترافیک سنگین در معابر اصلی و شریانی شهر مشهد انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی دستگاه های اجرایی و بانک های شهر مشهد مجاز هستند از روز دوشنبه یکم تا پنجشنبه ۱۱ مهرماه سال کنونی، زمان ورود کارکنان خود به محل کار را حداکثر تا ساعت ۸:۳۰ به صورت شناور (با جبران کسر ساعت حضور صبح در انتهای ساعت اداری همان روز) به گونه ای که موجب اختلال در پاسخگویی به ارباب رجوع و نیز افزایش هزینه ها نشود تغییر دهند.
این دستورالعمل بر اساس مصوبه هیات وزیران و دستور استاندار خراسان رضوی به دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های شهر مشهد ابلاغ شده است.

استان شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی دارای یک میلیون و ۲۳۰ هزار دانش آموز است که حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور را تشکیل می دهند.  

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی تغییر ساعت ادارات خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد

استاندار خراسان رضوی در بازدید خود از آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) مشهد، برای بازسازی این مجموعه اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اختصاص داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی،یعقوبعلی نظری با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) واقع در پارک ملت مشهد اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال را برای بازسازی آن اختصاص داد.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار چهره به چهره پای درد و دل جانبازان این آسایشگاه نشست و در خصوص برخی از مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید و با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جمعی از مدیران و جانبازان برگزار شد؛ استاندار خراسان رضوی در خصوص بازسازی این آسایشگاه قول مساعد داد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • مشهد تابستان سختی را پیش رو دارد، کمبود ۶ هزار لیتر بر ثانیه آب
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است