Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور روز دوشنبه (۱ مهر) به نیویورک مقر سازمان ملل متحد سفر خواهد کرد.

سخنرانی در هفتاد و چهارمین مجمع عمومی سالانه سازمان ملل متحد، دیدار و گفتگو با روسای جمهور و سران برخی کشور‌ها و نشست خبری از برنامه‌های سفر روحانی به نیویورک است.

یک هیئت بلندپایه سیاسی رئیس‌جمهور را در این سفر همراهی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رئیس جمهور حسن روحانی نیویورک برجام تحریم آمریکا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور ترکمنستان به رئیسی به مناسبت عید فطر

رئیس جمهور ترکمنستان در پیامی به رئیس جمهور کشورمان ضمن تبریک عید سعید فطر ابراز امیدواری کرد که این عید بزرگ بیش از پیش به موجب تحکیم درک متقابل، انسجام و صلح در امت اسلامی شود.

به گزارش ایسنا، سردار بردی محمد اف رئیس جمهور ترکمنستان در پیام تبریک خود به سید ابراهیم رئیسی به مناسبت عید سعید فطر و آرزوی شادکامی و موفقیت‌های روز افزون برای ملت ایران ابراز امیدواری کرد این عید بزرگ که قرن‌ها سنبل ارزش‌های والای معنوی، از قبیل انسانیت، خیرخواهی، مهربانی و خلوص اخلاقی بوده است، بیش از پیش منجر به تحکیم درک متقابل، انسجام و صلح در همه امت اسلامی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (عکس) هدیه خاصی و ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد؛ عبای عربی بر تن رئیس‌جمهور سابق
  • محاکمه ترامپ در دادگاه نیویورک آغاز شد
  • رئیس جمهور رژیم صهیونیستی: ما به دنبال جنگ نیستیم !
  • رئیس جمهور رژیم صهوینیستی: ما به دنبال جنگ نیستیم !
  • روحانی: امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند
  • تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...
  • پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور ترکمنستان به رئیسی به مناسبت عید فطر
  • پیام تبریک رئیس جمهور ترکمنستان به رئیسی به مناسبت عید فطر
  • پیام تبریک رئیس جمهور ترکمنستان به دکتر رئیسی به مناسبت عید فطر