Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه روسیه از دیدار وزیر خارجه این کشور با همتای سوری خود در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک طی روزهای آتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در گفت‌وگوی مطبوعاتی خود اعلام کرد، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه این کشور با ولید معلم، همتای سوری خود در محدوده زمانی ۲۴ تا ۳۰ سپتامبر در حاشیه هفتاد و چهارمین نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل در نیوریورک دیدار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: لاوروف ریاست هیئتی روسی را در این نشست‌ها بر عهده خواهد داشت.

زاخارووا همچنین تصریح کرد: وزیر خارجه روسیه با وزرای خارجه سوریه، چین و ژاپن دیدار خواهد کرد. احتمال دیدار لاوروف با مایک پامپئو، همتای آمریکایی خود در حاشیه فعالیت‌های مجمع عمومی سازمان ملل نیز وجود دارد.

وزرای خارجه روسیه و سوریه در اوت گذشته در مسکو با یکدیگر دیدار و در خصوص روند سیاسی و وضعیت ادلب رایزنی کرده بودند.

پیش‌بینی می‌شود که لاوروف در نیویورک حدود ۲۰ دیدار داشته باشد؛ از جمله آنها دیدار با معاون رئیس جمهوری ونزوئلا، وزرای خارجه کوبا و رژیم صهیونیستی، نخست وزیر این رژیم و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ولید معلم سرگئی لاوروف مجمع عمومی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه چهارشنبه نشست عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان و کارآفرینان استان سمنان به میزبانی سالن جلسات اتاق بازرگانی سمنان آغاز به کار کرد.

در این برنامه معاون صنایع عمومی وزارت صمت، معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، گلی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و یادگار احمدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز حضور دارند.

قرار است در این نشست درباره مشکلات سرمایه گذاری در استان سمنان به خصوص تأمین آب اظهار نظر شود.

این خبر کامل می‌شود.

کد خبر 6081503

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست وزیر خارجه ایران با سفرای کشورهای اسلامی
  • تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
  • وزیر خارجه روسیه : مسکو از طریق کانال‌های دیپلماتیک به تل آویو اطلاع داده که تهران خواهان افزایش درگیری نیست
  • لاوروف: هدف از تهدید نشان دادن ایران منحرف کردن توجه از جنگ غزه است
  • وزیر امور خارجه روسیه: گمانه زنی‌ها درباره احتمال استفاده ایران از سلاح هسته‌ای در حال گسترش است
  • هشدار خاخام‌های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • هشدار خاخام های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • وزیر خارجه ایران راهی نیویورک شد
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • سوالات عجیب وزیر خارجه اوکراین از همتای انگلیسی پس از حمله ایران به اسرائیل