Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور مدیران کل نوسازی و آموزش و پرورش استان و زاهدی نماینده کرمان و راور صبح امروز کلنگ ساخت هنرستان ۲۳ کلاسه شهید مغفوری شهر کرمان به زمین خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان صبح امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه ساخت هنرستان شهید مغفوری گفت: اعتبار این پروژه به همت دکتر زاهدی نماینده مردم شریف کرمان و راور و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی جذب شده و طی جلسه ای که هفته قبل در دفتر دکتر رخشانی مهر ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور تشکیل شد، مقرر شد این پروژه در راستای توسعه رشته های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی در شهر کرمان احداث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی نژاد بیان داشت: اعتبار ساخت پروژه مجتمع آموزشی حیات طیبه الغدیر شهر کرمان نیز به همت دکتر زاهدی جذب شد و به زودی عملیات ساخت این پروژه بزرگ در شهر کرمان برای جبران کمبود فضای آموزشی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پروژه هنرستان فنی و حرفه ای شهید مغفوری نیز جزو پروژه های بزرگ نوسازی مدارس است، تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال با ۲۳ کلاس درس در چهار طبقه ساخته خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان افزود:زیر بنای آموزشی این پروژه ۴ هزار متر مربع بوده و ۱۵۰۰ متر مربع فضای کارگاهی برای این هنرستان ساخته خواهد شد.

واعظی نژاد خاطر نشان ساخت: در جلسه با دکتر رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی کشور که با پیگیری و همت دکتر زاهدی برگزار شد اعتباری جهت خرید تجهیزات آموزشی، کارگاهی، اداری مدارس تخصیص یافت که به زودی با ابلاغ این اعتبار تجهیزات موردنیاز خریداری و در مدارس شهرستان های کرمان و راور توزیع خواهد شد.

اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این مراسم کلنگ زنی از حمایت ها و پیگیری های دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان و راور قدر دانی نمود و گفت، با پیگیری ایشان کمک های زیادی به آموزش و پرورش شده که امروز شاهد کلنگ‌زنی این پروژه مدرسه سازی و عملیات اجرایی مجتمع آموزشی حیات طیبه الغدیر که شامل دو باب مدرسه ۲۲ کلاسه می باشد، به زودی آغاز می شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان

مهدی بخشی گفت: در راستای رفع تصرف اراضی ملی در تملک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از سوی افراد سودجو و زمین خوار اقدام به تفکیک، ایجاد مستحدثات، حصارکشی و فروش غیرقانونی اراضی واقع در کوهپایه شده بود که با حمایت دستگاه قضایی و هماهنگی و تعامل صورت گرفته با دستگاه‌های خدمات رسان رفع تصرف شد و به بیت المال بازگشت.

وی مجموع مساحت رفع تصرفات را ٢٠ هکتار و ارزش آن را ١۶٠ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: زمین‌ها متعلق به نسل آینده است و تمام سازمان‌های متولی مؤظفند نسبت به جلوگیری از تصرفات احتمالی اقدامات لازم را انجام دهند.

مدعی العموم در استان این اقدام را حرکتی مهم در راستای حفاظت و صیانت از بیت‌المال برشمرد و تأکید کرد: دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران نداشته و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری برای متصرفان به همراه ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی استان امیدوارکننده است
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد