Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@22:53:42 GMT

وزیرآموزش و پرورش به نگاه یک می‌آید

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۱۴۳۹

وزیرآموزش و پرورش به نگاه یک می‌آید

خبرگزاری میزان- در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، وزیر آموزش و پرورش امشب با حضور در برنامه «نگاه یک» از برنامه‌ها و رویکردهای جدید این وزارتخانه می‌گوید. تاریخ انتشار: 12:00 - 30 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۴۰۴

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی شبکه یک، برنامه «نگاه یک» امشب میزبان محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی میرزایی کمتر از سه هفته است که به این سمت منصوب شده و در این برنامه از سیاست‌های جدید این وزارتحانه و دیدگاه‌هایش درخصوص آموزش و پرورش صحبت می‌کند.

نگاه یک به تهیه کنندگی حسن نهضت کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیما است که شنبه های با اجرای با مهدی مهدی قلی پس از سریال شبانگاهی پخش می شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نگاه یک وزیر آموزش و پرورش شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ استاندار آذربایجان‌غربی در دیدار با معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به زیرساختهای خوب ورزشی و نیز تجربه برگزاری رویدادهای ملی و جهانی، از آمادگی استان برای میزبانی رویدادهای ورزش دانش آموزی خبر داد.

محمدصادق معتمدیان افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته و حمایتهای دولت مردمی، شاهد ارتقای سرانه های آموزشی هستیم.

معتمدیان گفت: برای پوشش دادن خلاهای موجود، در دولت سیزدهم کارگروهها و برنامه‌های مختلفی طراحی و نقشه راه را تدوین کردیم تا در زمینه شاخص‌ها رشد مطلوبی داشته باشیم.

وی، با بیان اینکه توجه به مناطق محروم و کمتربرخوردار از مهمترین محورهای اقدامات دولت در استان است، افزود: برای جبران عقب افتادگی‌ها برنامه داریم و هر مسیری را که برای ارتقای سطح آموزش و پرورش ممکن باشد، می‌پیماییم تا به بهترین سطح برسیم.

معتمدیان، بهینه سازی دارایی‌ها و مولد سازی را جزو اولویتهای استان برشمرد و گفت: یکی از راهبردهای جبران سرانه های آموزشی، بهره گیری از ظرفیت قانونی مولدسازی است.

استاندار آذربایجان‌غربی، کیفیت بخشی آموزشی را مهم دانست و گفت: عدالت محوری در حوزه آموزش و پرورش را از طریق سفرهای شهرستانی و حضور میدانی پیگیری می کنیم چرا که آموزش و پرورش پله نخست شناسایی جوانان مستعد است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش هم در این دیدار ضمن قدردانی از حمایتهای ویژه استاندار آذربایجان‌غربی از فعالیت‌ای دانش آموزشی، ورزش دانش‌آموزی این استان را دارای ظرفیت بالایی دانست و گفت: آذربایجان‌غربی به دلیل برخورداری از ظرفیت های کم نظیر ورزشی، همواره یکی از ارکان اصلی ورزشهای پایه در سطح ملی است.

دیگر خبرها

  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • ۲۱ هزار نوآموز کردستانی در پایگاه‌های سنجش ارزیابی شدند
  • آیین‌نامه‌های شورا‌های عالی آموزش و پرورش استان‌ها بازنگری می‌شوند
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
  • اردوگاه فرهنگی منشاد به آموزش و پرورش واگذار شود
  • آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟
  • تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس
  • امسال ۷۰ هزار معلم جذب آموزش و پرورش می شوند