Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@22:39:57 GMT

باند بزرگ موادمخدر در شرق کشور متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۱۴۴۳

باند بزرگ موادمخدر در شرق کشور متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار "احمدعلی گودرزی"  جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزداران استان سیستان و بلوچستان با اقدامات گسترده اطلاعاتی، از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی میرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند بزرگ را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای انهدام این باند بزرگ موادمخدر چند تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیر‌های تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداختند و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند. جانشین فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: جان بر کفان هنگ مرزی میرجاوه، موفق شدند ضمن توقیف 2 دستگاه خودرو و دستگیری 2 قاچاقچی، یک تن و 204 کیلو گرم تریاک، 7 کیلو گرم حشیش و ... را از قاچاقچیان کشف کنند.
سردار گودرزی با قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های شبانه‌روزی مرزداران استان سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: مرزداران در مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و اجازه تجاوز به قانون‌شکنان و سودجویان را نخواهند داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان خودرو قاچاق مرگ مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا

سردار گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا با اشاره به مظلومیت شهدای مرزبانی گفت: ما قدردان ایثار و فداکاری شهداء بخصوص شهدای مظلوم مرزبانی و خانواده‌های آنان هستیم و اگر این ایثار‌ها نبود کشور و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب حفظ نمی‌شد.

وی افزود: امروز هر کدام از شهدای فراجا باعث عزت آفرینی برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و باید این شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی کارکنان فراجا به خصوص مرزبانی به گوش همه برسد.

سردار گودرزی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

او ادامه داد: شهداء اسوه‌های بصیرت و ولایت‌مداری در تمام قرن‌ها و اعصار هستند که با گذشتن از جان خود، امنیت و آرامش را بر جامعه حاکم کردند.
سید محمدمهدی نجاتی نیا، مرزبان گلستانی بامداد دوشنبه ششم فروردین امسال، در منطقه مرزی میرجاوه در جنوب شرق کشور، در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش صلح دوست است
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود