Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس «نصر الشِمَّری» با تشبیه رژیم‌های مرتجع عربی به گله گوسفندانی که آمریکا آن‌ها را چوپانی می‌کند، از مجهز شدن مقاومت به تسلیحات و موشک‌های پیشرفته خبر داد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو گفت: آمریکا به‌دنبال تغییر نقشه منطقه به نفع اسرائیل و تضمین امنیت رژیم صهیونیستی است.   فرمان "پرواز ممنوع" آقای «عادل عبدالمهدی» برای پهپاد‌ها و جنگنده‌های خارجی، شجاعانه و بی‌سابقه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با تمام قدرت از این دستور نخست‌وزیر حمایت می‌کنیم، زیرا اجرای آن ضامن امنیت کشور، ملت و نیرو‌های مسلح است.   پاسخ به بمباران مقر‌های حشد، فقط علیه آمریکا خواهد بود. اگر نیرو‌های آمریکا در عراق حضور نداشتند، صهیونیست‌ها نمی‌توانستند به‌راحتی به آسمان کشور ما برسند.   تحریم نُجَباء توسط آمریکا کاملا بی‌تأثیر است. هیچ‌یک از اعضای نُجَباء و سران آن سرمایه‌ای در هیچ بانکی ندارند و هیچ‌کدام از آن‌ها به فکر تفریح در سواحل آمریکا نیستند!:   دستور ۱۰ ماده‌ای نه به معنای ادغام است نه انحلال و نه تضعیف نقش حشد! قبلا هم چندین بار توضیح دادیم که این دستور نخست‌وزیری، یک فرمان برای منظم کردن امور است و اغلب بند‌های آن در گذشته توسط الحشد الشعبی اجرا شده است.   حضور آمریکا در عراق دقیقا نظامی و اشغالگرانه است. مستشار و مربی به پایگاه‌های بزرگ با هزاران نیروی مسلح به انواع اسلحه، هواپیما و زره‌پوش در داخل خاک عراق چه نیازی دارد؟!:   طرح اخراج نیرو‌های آمریکا از عراق توسط رئیس پارلمان از دستور کار خارج شد. البته بعد از فتوای آیت‌الله‌العظمی حائری (دام‌ظله) این طرح با قدرت به پارلمان برمی‌گردد.   اگر ایران نبود، مقاومت اسلامی در عراق، لبنان یا فلسطین وجود نداشت. با پشتیبانی جمهوری اسلامی، مقاومت امروز پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و هزاران موشک در اختیار دارد که با آن رژیم صهیونیستی را در لبنان و فلسطین به ذلت کشاند و اشغالگران آمریکایی را در عراق شکست داد و آنان را بیرون انداخت.   آمریکا کشور‌های مرتجع عربی را مانند گله گوسفند چوپانی می‌کند. به‌خدا قسم انسان آزاده برایش راحت‌تر است که در صحرا زندگی کند و خاک بخورد، تا اینکه شاه باشد و ترامپ همانطور که با حکام عربستان و امثال آنان رفتار می‌کند، با او رفتار کند. منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: الشمری سخنگوی نجباء موشک های مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات‌های جدید حزب الله علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین درغزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز مراکز تجمع نظامیان صهیونیست را در جنوب مرکز جل العلام با موشکهای برکان هدف قرار دادند.

از سوی دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی از شلیک دو موشک از سمت لبنان به سمت شهرک دویوم در الجلیل علیا خبر دادند.

این منابع صهیونیست تاکید کردند که آژیر خطر به صدا درنیامده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین از شلیک موشک از لبنان به نزدیکی روش هانکرا خبر دادند.

از سوی دیگر جنگنده های رژیم صهیونیستی حومه شهرک ناقوره و نیز عیتاالشعب را بمباران کردند.

همچنین جنگنده های رژیم صهیونیستی شهرک مجدلزون، ارتفاعات الجبور، منطقه واقع میان برغز و الاحمدیه را هدف قرار دادند.

کد خبر 6084450

دیگر خبرها

  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • عملیات‌های جدید حزب الله علیه رژیم صهیونیستی
  • انتقاد معاون دبیرکل حزب‌الله از کشورهای عربی به دلیل کمک به رژیم صهیونیستی برای دفع حمله ایران
  • تصمیم بی سابقه آمریکا برای تحریم یک واحد از ارتش اسرائیل/  تصویب کمک نظامی ۲۶ میلیارد دلاری آمریکا به اسرائیل/ حمله پهپادی مقاومت عراق در جولان اشغالی/ احضار سفرای چند کشور توسط اسرائیل
  • حمله مقاومت عراق به مواضع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی