Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بیژن بهرامی معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق اداره کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس یک هزار و ۶۵۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی در استان انجام شد.

او با بیان اینکه تا کنون برای ۲۴ متخلف پرونده تشکیل شده است افزود: در این طرح ۷۵ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال تخلف کشف شد که بیشترین تخلفات در زمینه درج نشدن قیمت و گرانفروشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی اضافه کرد: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با هدف نظارت بر بازار نوشت‌افزار، کیف و کفش و سایر کالا‌های مورد نیاز دانش‌آموزان تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

او گفت: در این طرح، ۴۰ گروه بازرسی هر گونه تخلف مربوط به گرانفروشی، فروش اجباری نوشت افزار توسط کتابفروشی‌های توزیع کننده کتاب، صادرنشدن فاکتور و فروش نوشت‌افزار تقلبی و قاچاق و لباس فرم مدارس را شناسایی و به آن رسیدگی می‌کنند.

بهرامی از مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف همچون گران فروشی و درج نکردن قیمت موارد را به سامانه تلفنی ۱۲۴ اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کنند.

انتهای پیام/ف

فعالیت ۴۰ گروه بازرسی در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد

 

زارع نیا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس از پلمب ۲ واحد متخلف در طرح نظارتی عید تا عید خبر داد و گفت: علاوه بر پلمب ۲ واحد متخلف، ۳۹ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی در طبس تشکیل شده است.

او افزود: در ۷۰ گشت مشترک در طرح نظارتی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان پرونده‌های تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

زارع نیا با اشاره به همزمانی تعطیلات عید با ماه مبارک رمضان و استقبال زیاد مسافران از شهرستان طبس در تعطیلات عید فطر اظهار کرد: از ۱۵ اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان با نظارت بازرسان صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف برگزار شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس با اشاره به اینکه علاوه بر بازرسی ها، ۷۰ مورد گشت مشترک با اداراه‌های مرتبط برگزار شده است گفت: این میزان گشت مشترک  منجر به ۵۳۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و ۳۹ فقره پرونده‌ تخلف شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نرخنامه و عدم ارائه فاکتور به ارزش بیش از ۹۰ میلیون تومان  شده است. 

او گفت: در مدت یاد شده ۲۳ مورد گزارش مردمی به صورت حضوری و یا تلفنی اخذ شده که همگی مورد رسیدگی قرار گرفته و شهروندان می توانند برای  گزارش هرگونه تخلف واحد‌های صنفی با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان
  • انجام بیش از ۵۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان همدان
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد