Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از تهیه آئین نامه اجرایی قانون حمایت از کودکان و نوجوانان و ابلاغ دستورالعمل اجرایی این قانون در آینده نزدیک خبر داد.

محمد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بیان کرد: پس از بررسی این لایحه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، این لایحه به شورای نگهبان ارسال شد که پس از اینکه شورای نگهبان ایراداتی را به این لایحه وارد دانست، مجلس به ایرادات رسیدگی کرد و ایرادات را برای تامین نظر شورای نگهبان رفع و شورای نگهبان نیز لایحه را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: اکنون این لایحه تبدیل به قانون شده است و آئین نامه اجرایی آن در حال آماده شدن است. به زودی آئین نامه اجرایی این قانون ابلاغ شده و قانون لازم الاجرا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان

به گزارش خبرگزاری مهر، «هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: طرح «استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

کد خبر 6086430 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • محرومیت کارگران از تعطیلات آخر هفته!
  • تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم/ ایران مقتدر حمایت گسترده‌ای از مقاومت دارد
  • نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال
  • چرا معطلی تصویب لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم در مجلس به ضرر کشور است؟
  • آیا تیک‌تاک به زودی از دسترس آمریکایی‌ها خارج می‌شود؟