Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@06:11:07 GMT

سید جلال به دربی پایتخت نمی‌رسد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۱۵۱۷

سید جلال به دربی پایتخت نمی‌رسد

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را در دیدار برابر استقلال همراهی کند.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، دیروز (جمعه) در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد سید جلال حسینی با مصدومیتی از ناحیه شکم مواجه شده و به همین خاطر نتوانست همراه سایرین تمرین کند. پس از این موضوع پزشکان پرسپولیس معاینات بیش‌تر را روی او انجام دادند تا وضعیتش برای همراهی تیم در دربی مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا خبر می‌رسد این بازیکن به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را در دیدار برابر استقلال همراهی کند و به این ترتیب غایب بزرگ دربی خواهد بود. در غیاب او بازیکنانی، چون شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان در پست دفاع وسط بازی خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دربی سیدجلال حسینی پرسپولیس پرسپولیس استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا منصوری که سابقه 10 قضاوت در دربی استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارد، به اولین بار که ماموریت این بازی به او محول شد می‌پردازد و خاطره‌ای جالب از آن بازی تعریف کرد.

منصوری که گفته می‌شود در آخرین دربی این فصل نیز نامش در لحظه آخر از جمع کمک داوران خارج شده، درباره اولین قضاوتش در دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس می‌گوید: من داور بین المللی بودم. برایم بازی هیجان انگیز بود. قبل از اینکه وارد استادیوم شویم اصلا فشار و استرسی را احساس نمی‌کردم. آن موقع شرایط طوری بود که اگر خاطرتان باشد هواداران از شب قبل از بازی کنار استادیوم حاضر می‌شدند و صبح زود هم روی سکوها می‌رفتند و کلا هم یک لاین سکوها خالی بود و تمام سکوها پر می‌شد از تماشاگر.

وی ادامه داد: وارد چمن که شدیم از تونل پشتی و دوستان آن موقع خیلی بیشتر هم نارنجک می‌زدند. همین که آمدیم بیاییم داخل نارنجک زدند. مثل الان از تونل وسط هم نمی‌آمدیم و یک مسیر طولانی داشتیم که 6-5 دقیقه طول می‌کشید تا به چمن برسیم. هیجان‌انگیزترین بازی برایم اولین دربی بود. البته دقیقه 88 فکر کنم بودم که پرسپولیس هم عقب بود. یک چیزی به پایم خورد که احساس کردم نمی‌توانم اصلا حرکت کنم. انگار تیر خورده باشی. یک تکه سیمان به پشت پایم کوبیده بودند و اصلا نمی‌توانستم بمانم. محسن ترکی را صدا کردم و گفتم نمی‌توانم! گفت بیخیال دو دقیقه بیشتر نمانده و هر طور شده وایسا تا تمام شود.

منصوری درباره اینکه نسبت به دریافتی‌شان پول کمی دریافت می‌کنند، اینطور واکنش نشان داد: ما هم پولش را می‌گیریم و فحش را می‌خوریم، اما فدراسیون و کمیته انضباطی پول می‌گیرند. یک زمانی می‌گفتند ماموران راهنمایی رانندگی قبض جریمه که می‌نویسند یک درصدی از آن را می‌گیرند، اما درباره ما اینطور نیست و فحش را می‌خوریم و جریمه به حساب فدراسیون می‌رود. البته بگویم وقتی درگیر بازی می‌شوی چیزی را نمی‌شنوی! دایی دوقلو دارم که یکی از آنها بدجور از دست من شاکی می‌شود که بابا این چه شغلی است تو داری و خواهرم فحش می‌خورد!

دیگر خبرها

  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • یاسین در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد