Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@00:26:24 GMT

تمام پروژه ها بر اساس سند توسعه اجرا می شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۱۵۵۴

تمام پروژه ها بر اساس سند توسعه اجرا می شوند

حسن پارسی پور صبح روز شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۸ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان توسط سامانه دولت تصویب شده که ۱۴ پروژه تا کنون در بخش ها و شهرستان ها ابلاغ شده که نوغانداری شهرستان راز و جرگلان به عنوان یکی از طرح های در چار چوب اقتصاد مقاومتی ملی شناخته شده است.

پارسی پور افزود: مسیر اقتصاد مقاومتی استان از سال جاری تغییر خواهد کرد و در هر شهرستان استان مزیت های رقابتی شناسایی شده که بر همان اساس مسیر اقتصاد مقاومتی از آن طرح می گذرد، هر پروژه ای برای کمک به این زنجیره ارزش تایید می شود و مورد حمایت قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به آخرین وضعیت اعتباری بخش سیل تصریح کرد: ۱۰ میلیارد تومان در اسفند ماه سال ۹۷ برای مدیریت بحران دریافت شده و از مجموع اعتبارات سال ۹۸ به میزان ۷۲ میلیارد اعتبار ابلاغ و ۳۶ میلیارد تومان تخصیص داده شده که ویژه خسارت های زیر ساخت ها و مربوط به عملیات عمرانی دولت است

کد خبر 4724155

منبع: مهر

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد هفته دفاع مقدس ماه محرم اربعین 98 شیراز خطبه های نماز جمعه عاشورا ایلام سانحه تصادف گرگان مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی پایان مرمت پل خاتون تا انتهای سال ۱۴۰۳

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مهدی ارباب‌نیا در این باره اظهار کرد: بر اساس قرارداد منعقد شده ما بین اداره کل و پیمانکار مدت زمان اتمام مرمت پل خاتون ۱۸ ماه در نظر گرفته شده، ولی در صورت بروز عوامل پیش بینی نشده امکان تمدید این زمان وجود دارد.
به گفته معاون میراث‌فرهنگی استان البرز در مراحل مرمتی انجام شده تاکنون بخش‌هایی که از لحاظ سازه‌ای و ایستایی غیر قابل نگهداری بوده و همچنین مرمت‌های غیراصولی دوره‌های مختلف که باعث سنگینی پل شده بود، برداشته شد.
او افزود: پس از اقدامات فنی استحکام بخشی و اجرای قسمت پایه‌ها و پایین پل، طاق پل مطابق با الگوی قدیمی سازه به شکل پر (ضربی) اجرا شد و اکنون قسمت‌های فوقانی طاق به شکل رومی اجرا می‌شود.
بنای اولیه این پل بر اساس برخی مستندات تاریخی به دوران سلجوقی برمی‌گردد که در دوران شاه عباس صفوی تکمیل و تعمیر شده و رونق یافته است.
این پل با نام پل دختر، پل شاه‌عباسی، پل تاریخی کرج و پل خاتون شناخته می‌شود که بر اساس مستندات تاریخی نام خاتون را می‌توان قدیمی‌ترین نام این پل و منسوب به دوره سلجوقی عنوان کرد.
پل تاریخی کرج در سال ۱۳۷۹ با شماره ۳۵۰۱ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • پیش‌بینی پایان مرمت پل خاتون تا انتهای سال ۱۴۰۳
  • مرمت پل خاتون امسال پایان می یابد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان
  • صنعتگران مهم‌ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند