Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا از انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر و کشف یک تن و ۲۱۱ کیلو انواع مواد مخدر در مرز‌های شرقی کشور خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار "احمدعلی گودرزی"از انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر و کشف یک تن و ۲۱۱ کیلو انواع مواد مخدر در مرز‌های شرقی کشور خبر داد و اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی میرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند بزرگ را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برای انهدام این باند بزرگ موادمخدر چند تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیر‌های تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: جان بر کفان هنگ مرزی میرجاوه، موفق شدند ضمن توقیف ۲ دستگاه خودرو و دستگیری ۲ قاچاقچی، یک تن و ۲۰۴ کیلو تریاک، ۷ کیلو حشیش و ... را از قاچاقچیان کشف کنند.

سردار گودرزی ضمن قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های شبانه‌روزی مرزداران استان سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: مرزداران در راستای مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و اجازه تجاوز به قانون‌شکنان و سودجویان را نخواهند داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: باند قاچاق مواد مخدر انهدام باند تردد قاچاقچیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان منزل در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ کارآگاه آدینه لو گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت منزل در شهرستان زنجان و استان‌های همجوار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و فنی مشخص شد که یک باند سارقان منزل که اهل یکی از استان‌های همجوار هستند، برای شناسایی و سرقت از منازل شهروندان زنجانی با شگرد سکونت موقت در محله‌های این شهرستان اقدام به سرقت می‌کنند که با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی پلیس، متهمان و سارقان شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی زنجان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان ابهر، ۶ متهم و سه مالخر را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه آدینه لو گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی و تحقیقات اولیه منکر جرم ارتکابی شدند که پس از مواجهه با ادله و مدارک کافی و مواجهه حضوری با تعدادی از مالباختگان لب به اعتراف گشوده و به ۳۵ فقره انواع سرقت از زنجان و استان‌های همجوار اعتراف کردند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد قرص قاچاق در هنگ مرزی تایباد
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان