Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@14:54:02 GMT

رنگ لباس پرسپولیس و استقلال در دربی 90 مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۱۶۶۶

نشست هماهنگی دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت 10 صبح امروز در سالن اجتماعات سازمان لیگ در شرایطی برگزار شد که در این نشست سعید فتاحی، سرپرستان دو تیم استقلال و پرسپولیس و مدیران رسانه‌ای دو باشگاه به همراه مسئولان نیروی انتظامی، هلال احمر و آتش نشانی حضور داشتند.

اخبار ورزشی- نکته جالب توجه در برگزاری نشست هماهنگی دربی 90 ادای احترام به عماد کودک 6 ساله‌ای بود که در دیدار پرسپولیس و نفت آبادان جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاضرین در نشست امروز برای یادبود وی یک دقیقه سکوت کرده و سپس جلسه هماهنگی را برگزار کردند.

در جلسه امروز مشخص شد تیم استقلال با لباس یکدست آبی و گلر این تیم با لباس بنفش و تیم فوتبال پرسپولیسی با لباس یکدست قرمز و دروازه‌بان این تیم با لباس مشکی در مسابقه فردا به میدان خواهند رفت.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس ساعت 16 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس فوتبال استقلال پرسپولیس دربی 90

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ حضور دارد، عصر امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت ماه در ادامه رایزنی‌هایش با مقامات حاضر در این نشست با نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

علی‌اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی به منظور شرکت در این نشست و همچنین نشست دبیران شورای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه در رأس هیأتی وارد سن‌پترزبورگ شد.

وی همچنین دیروز با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و به خصوص توافقنامه امنیتی ایران و عراق به گفت‌وگو پرداخت.

احمدیان همچنین امروز در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ سخنرانی و یک بسته پیشنهادی در پنج بند ارائه کرد. وی همچنین امروز با دبیر کمیته سیاسی و حقوقی دفتر مرکزی حزب کمونیست چین و مشاور امنیت ملی برزیل دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد خبر 6088202 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد