Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@03:55:17 GMT

دروازه‌بانی سوشا با چنگ و دندان (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۱۷۹۸

سوشا مکانی در بازی نفت مسجدسلیمان – سپاهان با چنگ و دندان از دروازه تیمش محافظت کرد و پایان هم موفق شد یک امتیاز شیرین برای تیمش به ارمغان بیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، سوشا مکانی که به خاطر حاشیه‌های بی‌پایانش موقعیت خوبش در فوتبال ایران و حتی دروازه تیم ملی را از دست داد، در بازگشت دوباره به لیگ برتر نشان داد با انگیزه است و دوباره می‌خواهد در تیم‌های خوب بازی کرده و دوباره در اردوی تیم ملی حاضر شود، نفت تیم خوبی برای رسیدن به مقصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سوشا در بازی با سپاهان چند واکنش خوب داشت. واکنش‌هایی که دو امتیاز حیاتی را از سپاهان گرفت و مانع از صدرنشینی این تیم شد. سوشا در موقعیتی تک به تک در این بازی به شدت از ناحیه فک مصدوم شد و برای اینکه شب خوب خود را به پایان ببرد راضی به تعویض نشد و با وجود مصدومیت بازی کرد تا یک کلین شیت مهم را به نام خود ثبت کند.

 

دروازه‌بانی سوشا ما را به یاد حرف مربیانی انداخت که خطاب به بازیکنان خود می‌گفتند باید با چنگ و دندان از دروازه خود محافظت کنیم و سوشا در بازی با سپاهان این چنین بود. یک امتیاز این بازی را باید به حساب سیوهای او نوشت. سیوهایی که می‌تواند کمک کند که سوشا دوباره به فوتبال ایران برگردد. و البته مکانی در کنار دروازه‌بانی ها خوب می‌بایست کمتر به حاشیه بپردازد چون حاشیه فوتبال و فوتبالیست را کمرنگ و در ادامه محو می‌کند.

 

نفت مسجد سلیمان سوشا مکانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان سوشا مکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که تحت تاثیر شروع منظم منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی‌اش بود، با گل رودریگو جو بازی را تغییر داد.

ویدئو: 330256

رئال در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد به مصاف سیتی رفته و با گل رودریگو از حریفش پیش افتاده است.

سیتی از ابتدای بازی مالکیت را در اختیار داشت و به حریفش اجازه نمی‌داد که موقعیت خطرناک ایجاد کند که پس از شوت ادواردو کاماوینگا، تیم میهمان یک بار دیگر به دروازه نزدیک شد و این بار به گل ختم شد.

حمله رئال از سمت چپ خط دفاعی سیتی با پاس فده والورده آغاز شد که توپ را به وینیسیوس جونیور واگذار کرد. ستاره برزیلی رئال درحالی‌که بازیکن حریف را مقابل خود داشت با ارسال کوتاه سعی کرد رودریگو را به توپ برساند.

این ارسال با واکنش اشتباه کایل واکر که نتوانست روی توپ اثر بگذارد به رودریگو رسید که اولین ضربه او توسط ادرسون دفع شد اما او روی ریباند موفق شد این دروازه‌بان برزیلی را در دقیقه 12 مغلوب خود کند.

رودریگو که در بازی رفت هم جزء گلزنان رئال بود موفق شد در این بازی هم خیلی زود دروازه حریف را باز کند و هیجان این برای حساس را افزایش بدهد. او در دقیقه 14 بازی رفت بعد از گل برناردو سیلوا موفق شده بود دروازه سیتی را باز کند و به نظر می‌رسد تخصص جالبی در گلزنی به این تیم انگلیسی دارد.

دیگر خبرها

  • جانشین نیازمند روی دور کلین‌شیت!
  • دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!
  • تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان
  • هفته نحس لیورپول با 68 شوت به دروازه!
  • اصرار عجیب دروازه‌بانی که ۴ گل خورد | خوب شد سفید پوشیدی!
  • پاسخ دندان‌شکن سپاه نمونه‌ای از صلابت ایران است
  • برگزاری بیست وهشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی