Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر با اشاره به موضوع ایجاد آشیانه هلی کوپتر در استان و قصور هلال احمر در این مورد عنوان کرد: حدود ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ایجاد آشیانه هلی کوپتر در استان در نظر گرفته شده بود اما هنوز اجرایی نشده و دلیل تاخیر آن نیز مشخص نیست.

به گزارش ایسنا منطقه بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای مدیریت بحران استان بوشهر گفت: اقدامات پیشگیرانه باید قبل از بحران و بر اساس قانون مدیریت بحران با به کارگیری تمام ظرفیت ها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مدیران عضو ستاد مدیریت بحران تمام وقت در دسترس باشند و هیچ مدیری حتی در روزهای تعطیل نباید بدون هماهنگی با حوزه های مرتبط استان را ترک کنند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: در مورد بیماری لکه سفید که در روزهای گذشته در برخی مزارع میگو شاهد آن بودیم تمام دستگاه ها کمک کنند. همچنین اقدامات پیشگیرانه سرعت پیدا کند تا خسارت ها کاهش یافته و به حداقل برسد. استانداردها تعریف شود و اینکه سختگیرانه بر روی این موضوع کار شود و همه دستگاه ها در مورد وضعیت جدید مزارع بر اساس نیاز شیلات استان همکاری کنند.

گراوند بیان کرد: آتش نشانی تمامی شهرهای استان برای زمان عملیات و در مواقع بروز حادثه آمادگی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به موضوع ایجاد آشیانه هلی کوپتر در استان و قصور هلال احمر در این مورد افزود: حدود ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ایجاد آشیانه هلی کوپتر در استان در نظر گرفته شده بود اما همچنان اقدامی انجام نشده و هنوز اجرایی نشده، دلیل تاخیر آن نیز مشخص نیست، امیدوارم با بررسی لازم دستگاه های متولی در این خصوص سریعا اقدام نمایند.

استاندار بوشهر با تاکید بر پیش بینی های لازم برای فصل بارندگی خاطرنشان کرد: تعطیلی مدارس در شرایط ویژه در اختیار فرمانداران شهرستان‌ها است مگر در مواقعی که هواشناسی در خصوص سراسر استان اطلاعیه و هشدار می دهد، و در این شرایط اداره کل مدیریت بحران با مشورت معاونت عمرانی تصمیم گیری نماید.

عبدالکریم گراوند تصریح کرد: مسیرهایی که آبگیر هستند، آبراه ها و نقاط پرخطر شناسایی و به آنها رسیدگی شود. فرمانداران و دفتر شهری مکلف به نظارت هستند و مسئولیت قصور دستگاه ها با مدیر آن دستگاه ها و شهردارانی است که کم‌کاری کرده اند. قابل پذیرش نیست که بابت بی توجهی ها و سهل انگاری هزینه ای پرداخت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارکینگ پارک ارم برچیده شد


به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به برچیده شدن کامل پارکینگ احداث شده پارک ارم بر روی سیل‌برگردان غرب تهران (میان رود) اظهار داشت: پارکینگ احداث شده پارک ارم بر روی کانال سیل بگردان غرب (میان رود) در محدوده این پارک به طور کامل برچیده شد و از یکی از نقاط خطرناک و گلوگاه های سیلابی غرب شهر تهران رفع خطر شد.

نصیری تصریح کرد: پارکینگی که به صورت غیر مجاز بر روی کانال سیل بگردان غرب (میان رود) در محدوده این پارک احداث شده بود و به عنوان یکی از موانع و گلوگاه های سیلابی غرب تهران بمشار می رفت، با  پیگیری‌های مستمر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و ستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل منطقه 5  و با همکاری خوب مجموعه پارک ارم و نهادهای مربوطه به طور کامل برچیده شد.

وی افزود:  با بازگشایی این مسیر، خطر سیلاب‌زدگی و خسارات احتمالی برای خط متروی تهران-کرج، بزرگراه شهید فهمیده و مجموعه ارم به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. از این رو پارکینگ احداث شده که برای کارمندان مجموعه در نظر گرفته شده بود تخریب و دال های بتنی سقف کانال برداشت شد و همچنین به منظور حفظ ایمنی اقداماتی از جمله اجرای جان پناه در اطراف کانال انجام شده است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران عنوان کرد: کانال سیل برگردان غرب یکی از کانال‌های اصلی و حیاتی شهر تهران برای کاهش خطر سیلاب است که آب‌های سیلاب و رواناب رودخانه‌های درکه، فرحزاد و باکری (وسک) را جمع‌آوری کرده و در نهایت در نزدیکی پارک ارم به رودخانه منتقل می‌کند.

وی ادامه داد: پیش از این سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مکررا برای برچیدن پارکینگ احداث شده پارک ارم بر روی سیل‌برگردان غرب تهران اعلام هشدار و مهلت اقدام مناسب تعیین کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۷ هزار گردشگر نوروزی در مدارس استان بوشهر اسکان پیدا کردند
  • پارکینگ پارک ارم برچیده شد
  • فقر سرعت پیر شدن مغز را افزایش می‌دهد
  • اقدامات پیشگیرانه در تصادفات جرحی استان سمنان تشدید شود
  • اقدامات ایران در سال گذشته برای مقابله با گرد و غبار
  • راه‌اندازی سه اسکله مجاز قایقرانی در ساحل بندر بوشهر
  • تاکید بر مقابله با رودخانه خواری / لزوم به‌روزرسانی نقشه خطرپذیری شهر تهران
  • سه اسکله مجاز قایقرانی در ساحل بندر بوشهر راه اندازی شد
  • دستگاه‌های عضو مدیریت بحران شهرستان دشتی در آماده باش قرار گیرند
  • شهروندان و مسافران از اسکله‌های مجاز در بوشهر استفاده کنند