Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: به نظر می‌رسد دو تیم دربی را با احتیاط دنبال کنند و احتمال مساوی شدن این بازی خیلی زیاد است. تاریخ انتشار: 12:20 - 30 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۵۸۶

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان دربی پایتخت بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته چهارم لیگ برتر که قرار است روز یکشنبه برگزار شود گفت: من بار‌ها گفته‌ام که دربی بازی متفاوت و غیرقابل پیش‌بینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک تیمی در این بازی موفق است که روحیه بهتری داشته باشد و بازی را کنترل کند. این خاصیت دربی است. 

وی افزود: در این بازی چون هر دو مربی خارجی هستند و اولین بار است دربی را تجربه می‌کنند به نظر می‌رسد که بازی را با احتیاط دنبال کنند. با این شرایط احتمال مساوی شدن این بازی خیلی زیاد است.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تصریح کرد: استقلال در این بازی فرشید اسماعیلی که یکی از بهترین‌های تیم بود را در اختیار ندارد و همین موضوع، کار را سخت می‌کند، اما امیدوارم همه بازیکنان استقلال بدانند که پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌اند. در مجموع تقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس، طبق آمار استقلال جلوتر است و بازیکنان این تیم باید به خاطر مردم و پیراهن استقلال تا آخرین ثانیه بازی برای موفقیت تیم تلاش کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال میزان لیگ برتر فتح الله زاده فتح الله زاده دربی 90 دربی دربی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در شرایطی به مصاف تیم فوتبال ملوان بندرانزلی رفت که در پایان این تیم موفق شد با تک گل عیسی آل‌کثیر به برتری برسد و در جدول رده‌بندی ۴۹ امتیازی شود.

به نقل از ایرنا نکته جالب توجه در این بازی رکورد مدافع ملی پوش قرمزها بود. محمدحسین کنعانی‌زادگان در این بازی برای صدمین بار با لباس پرسپولیس به میدان رفت تا این مدافع ۳۰ ساله نیز وارد باشگاه صدتایی‌ها سرخ‌پوشان شود.

وی ۷۲ بار در لیگ برتر، ۲۱ بار در لیگ قهرمانان آسیا، ۶ بار در جام حذفی و یک بار در سوپرجام فوتبال ایران با لباس پرسپولیس به میدان رفت که حاصل آن ۲ قهرمانی لیگ برتر، ۲ قهرمانی سوپرجام و یک نایب قهرمانی آسیا بوده است.

گفتنی است کنعانی‌زادگان از این حیث حالا نودمین بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس است که به رکورد ۱۰۰ بازی با لباس این تیم می‌رسد.

همچنین وی تا کنون ۶ بار با لباس پرسپولیس موفق به گلزنی شده است که ۴ گل وی در هفته‌های اخیر بوده و این مدافع سومین گلزن برتر پرسپولیس در این فصل از رقابت‌ها بوده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895419

دیگر خبرها

  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • این قانون دلیل پرگل شدن بازی‌های استقلال و پرسپولیس می‌شود!
  • قانون جدید بازی‌های استقلال و پرسپولیس را پرگل تر خواهد کرد
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • احتمال برگزاری حساس‌ترین دربی تاریخ پایتخت!
  • مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • پرسپولیس با اوسمار، یک امتیاز جلوتر از تیم یحیی!
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس