Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع)، حسین رضایی اظهار کرد: هزار نفر از مدیران و معاونین کاروان‌های پیاده از ۲۱ استان کشور، طی همایشی یک روزه در مشهد با نحوه اداره کاروان‌ها و چگونگی بهره‌وری از امکانات رفاهی و خدماتی و درمانی ایستگاه‌های صلواتی بین راهی آشنا می‌‍شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استفاده از خدمات درمانی رایگان و هلال احمر، نحوه تردد در جاده‌ها و همکاری با نیروهای انتظامی و امنیتی از جمله موضوعاتی است که در این همایش اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رضایی همچنین تعیین زمان ورود کاروان‌ها به مشهد، استقرار در اسکان‌های پیش بینی شده در سه روز آخر صفر، نحوه برگزاری مراسم مذهبی، توجه به مسئولیت اجتماعی مدیر، همکاری با فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و همراهی روحانی مقیم کاروان‌ها را از دیگر موضوعات همایش دانست و تصریح کرد: این موضوعات توسط مدیران کشوری و استانی و مدیران جمعیت خدمتگزار برای حاضرین تبیین خواهد شد .

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) با اشاره به اینکه ۱۰ درصد از مدیران ثبت‌نامی در این همایش برای نخستین بار عهده‌دار مسئولیت کاروان‌های زیارتی هستند، ابراز کرد: سه درصد مدیر کاروان‌ها، بانوان هستند.

وی با بیان اینکه تاریخ برگزاری همایش برای تمامی مدیر کاروان‌های ثبت‌نام شده از طریق پیامک اطلاع‌رسانی شده است، گفت: انتظار می‌رود حدود هزار نفر مدیر و معاون کاروان‌‎های زیارتی پیاده امام رضا(ع) در این همایش شرکت کنند.

رضایی با تأکید بر اینکه قطعی شدن ثبت نام مدیران که در سامانه جمعیت خدمتگزار به نشانی  www. Zaerin۸.ir پیش ثبت نام داشتند، منوط به ارائه اصل معرفی‌نامه کاروان از فرمانداری یا بخشداری و یا سازمان تبلیغات اسلامی محل اقامت خود و تحویل یک قطعه عکس به مسئول ثبت نام در محل برگزاری همایش خواهد بود، ابراز کرد: همایش در روز پنج شنبه ۹۸/۷/۴ از ساعت ۷ الی ۱۴ در مشهد بلوار وحدت، پارک وحدت، فرهنگسرای زیارت برگزار می‌شود.

گفتنی است، سال گذشته ۴۸۹۰ کاروان از ۲۱ استان زائر پیاده دهه آخر صفر به مشهدالرضا(ع) بودند.

کد خبر 4724220

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین رضایی ماه محرم و صفر زائران پیاده امام رضا اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد هفته دفاع مقدس ماه محرم اربعین 98 شیراز خطبه های نماز جمعه عاشورا ایلام سانحه تصادف گرگان مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در  همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها که عصر چهارشنبه به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، تقویت فعالیت‌های جهادی را مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: بهترین نوع مشارکت مردم، مشارکت در فعالیت‌های جهادی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم افزود: اعتقاد داریم موفق‌ترین نوع خدمت رسانی به مردم توسط گروه‌هایی رقم می‌خورد که از جنس خود مردم هستند و با انگیزه الهی و در راستای اعتقادات دینی گام بر می‌دارند.

وی گفت:‌جبهه استکبار با هر امکاناتی که داشته باشد توان مقابله با «قدرت ایمان» را ندارد. شهید سلیمانی نماد برجسته‌ای از همین گفتمان است که توانست استکبار را به ذلت بکشاند.

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

آیت الله نجم الدین طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در این همایش از فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها قدردانی کرد.

در ابتدای این همایش گزارشی از برخی اقدامات و فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها ارائه شد. ساخت مسکن، درمانگاه، مسجد، مدرسه و خدمت رسانی به مردم در نقاط محروم یا حادثه دیده از جمله، میانه، سرپل ذهاب، سی‌سخت، زابل و پل‌دختر، از جمله سرفصل‌های ارائه شده در این گزارش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط