Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته انضباطی گفت: ناظران کمیته انضباطی به صورت محسوس و نا محسوس تمامی اتفاقات شهرآور را زیر نظر خواهند داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به این که شهرآور تهران در فصل جاری در شرایطی برگزار می‌شود که زحمات زیادی برای برگزاری مسابقات از جمله نوع بلیت فروشی، چینش صندلی‌ها و رعایت ضوابط مربوط به تعداد استاندارد تماشاگران در ورزشگاه صورت گرفته مسلما انتظار این است که شاهد یک شهرآورد خوب، با حضور سالم و بی حاشیه تماشاگران باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: رکن قضایی فدراسیون در کنار سایر مقامات مسوول در برگزاری مسابقات شهرآورد تکالیفی را بر عهده گرفته است و در همین راستا ناظران کمیته انضباطی به صورت محسوس و نامحسوس تمامی اتفاقات شهرآور را زیر نظر خواهند داشت. در این مسابقه چند ناظر انضباطی حضور خواهند داشت و بخشی از امور انضباطی نیز به ناظران غیرمحسوس سپرده شده است. قطعا تعداد زیاد دوربین‌هایی که در ورزشگاه نصب شده، تمام اتفاقات روی سکوها، قبل، حین و بعدا از مسابقه را رصد می‌کند.

حسن زاده گفت: هیچ اتفاق انضباطی پنهان نخواهد ماند و رکن قضایی در اولین فرصت ممکن به پرونده شهرآورد رسیدگی خواهد کرد. از مقامات مسوول در هر دو باشگاه بزرگ پایتخت تقاضا دارم که تا شروع بازی از هر گونه مصاحبه یا بیانیه‌ای که ذهنیت منفی برای هواداران ایجاد کند، خودداری کنند و در مسیر مسابقه مخصوصا آن بخشی که مربوط به تماشاگران می شود، نهایت همکاری را داشته باشند.

رئیس کمیته انضباطی بیان کرد: از عوامل هر دو تیم ، بازیکنان و کادر فنی نیز تقاضا داریم که از هر گونه مصاحبه چالش برانگیز خودداری کرده و در طول مسابقه از رفتارهای تحریک آمیز که موجب انتقال تشنج به سکوها می‌شود، جدا خودداری کنند. اگر هر گونه انتقاد و پیشنهادی باشد از طریق مسیر قانونی به مبادی ذی‌ربط از جمله سازمان لیگ اعلام کنند. ضمن این که در شهرآورد اخیر حتما رفتارهای پسندیده تماشاگران و حتی عوامل تیم رصد می‌شود و قطعا مورد تقدیر و پاداش قرار خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: با توجه به پخش تلویزیونی این مسابقه و انعکاس برون مرزی آن، تقاضا داریم که تماشاگران عزیز جایگاه والای تماشاگر ایرانی را به نمایش بگذارند و در دهه دوم محروم که سوگواری سید الشهدا تا اربیعن ادامه خواهد داشت با ایجاد فضای مناسب در روزشگاه از هر گونه رفتاری که مغایر با فرهنگ اسلامی است خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه لرستان + فیلم

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان گفت: محیط‌بانان خدوم منطقه حفاظت شده اشترانکوه در ایام تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ با حضور موثر و پایش منطقه با استفاده از دوربین‌های جدید و با کیفیت بالای خود ، موفق به ثبت تصاویری از حضور خرس قهوه‌ای در این منطقه شدند.

علی سالاروند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در لرستان با بیان اینکه محیط‌بانان خدوم منطقه حفاظت شده اشترانکوه در ایام تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ با حضور مؤثر و پایش منطقه با استفاده از دوربین‌های جدید و با کیفیت بالای خود، موفق به ثبت تصاویری از حضور خرس قهوه‌ای در این منطقه شدند. اظهار کرد: این اولین ثبت تصویر این گونه ارزشمند در سال ۱۴۰۳ در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه است.

وی افزود: در سال گذشته نیز تصاویر حضور خرس قهوه‌ای و پلنگ به‌عنوان گونه‌های شاخص و در خطر انقراض در سایر مناطق طبیعی استان ثبت شد که نشان‌دهنده پویایی و افزایش جمعیت گونه‌های شاخص حیات وحش در استان به‌واسطه برنامه‌ریزی و تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران محیط‌بان و زحمتکشان عرصه محیط زیست لرستان و همچنین هوشمندسازی و افزایش تعداد نیروی محیط‌بان در مناطق تحت مدیریت استان طی دو سال گذشته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان ابراز امیدواری کرد: با ادامه روند فعلی و مشارکت‌های مردمی و کمک‌های دوستدار محیط زیست و حیات‌وحش بتوانیم، شاهد احیا بیش از پیش زیستگاه‌ها و حضور گونه‌های شاخص و ارزشمند حیات‌وحش در طبیعت لرستان باشیم.

سالاروند در پایان ضمن قدردانی از محیط‌بانان خدوم استان از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش استان خواست در صورت ثبت هر گونه تصاویری از حیات وحش استان تصاویر را در اختیار کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قرار دهند تا اطلاع‌رسانی لازم با رعایت مسائل حفاظتی و امنیتی برای گونه ثبت شده، صورت پذیرد.

به گزارش ایمنا، خرس‌ها پستانداران بزرگ جثه‌ای هستند که در زمره گونه‌های حمایت شده سازمان حفاظت محیط‌زیست و فهرست سرخ IUCN و ضمیمه II کنوانسیون CITES قرار دارند. حفاظت از آن‌ها یکی از اولویت‌های اساسی در برنامه‌های مدیریتی و حفاظتی در کشور به شمار می‌روند.

کد خبر 739583

دیگر خبرها

  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه لرستان + فیلم
  • منتخبان مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • منتخبین مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه + فیلم
  • آبزیان حرام گوشت در بوشهر معدوم سازی شدند
  • آبزیان حرام گوشت در شهرستان بوشهر معدوم سازی شد
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف