Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@15:29:44 GMT

پنجمین کمپ اردوهای تیم ملی بوکس در بیجار آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۱۸۸۷

پنجمین کمپ اردوهای تیم ملی بوکس در بیجار آغاز شد

رئیس اداره ورزش و جوانان بیجار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ورزشکاران که ۲ نفر از آن ها بیجاری است، به مدت ۱۷ روز در این شهرستان برای مسابقات آسیایی آبان ماه کشور مغولستان در بیجار اردو زده اند.

افشین فرخیان افزود: در چند روز آینده مسابقه درون اردویی برای انتخاب ۹ نفر برگزیده اجرا و تیم ملی برای آمادگی نهایی عازم شهر کامیاران خواهد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فدراسیون بوکس امکانات و تجهیزات مناسب این رشته ورزشی و اماکن رفاهی موجود، بیجار را بهترین مکان برای استقرار پنجمین کمپ دائمی اردوی آمادگی تیم های ملی معرفی کرده است: گفت در چند سال اخیر با تلاش‌ها و توجه مسئولین و دولت به توسعه ورزش در کهن دیار گروس، آینده ورزشی بیجار روشن پیش بینی می‌شود.

فرخیان تاکید کرد: بیجار با داشتن سالن ورزشی بزرگ ویژه ورزشکاران بوکس، ۲ رینگ استاندارد، ۳۰ کیسه بوکس و سالن ویژه بدنسازی، از موقعیت مناسبی برای میزبانی ورزشکاران این رشته برخوردار است.

وی یادآور شد: با توجه به میزبانی ۱۵ روزه بیجار از تیم نونهالان بوکس در خرداد امسال، بازدید و برسی زیرساخت‌ها و امکانات شهرستان برای برگزاری اردوهای تیم ملی بوکس در همه رده‌های سنی، این شهرستان دوباره از میزبان پنجمین کمپ رسمی اردوهای تیم های ملی بوکس است.

شهرستان بیجار با ۸۹ هزار نفر جمعیت در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و حدود ۱۲ هزار ورزشکار دارد که از این تعداد، هشت هزار نفر دارای بیمه ورزشکاری هستند و در ۱۵ مکان ورزشی رشته های مختلف فعالیت دارند.

۹۹۴۳ / ۳۰۳۴ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی فدراسیون بوکس ورزشی بیجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، روز سوم دور رفت مرحله اول گروهی مسابقات بسکتبال لیگ امید مردان کشور در گروه A برگزار شد و تیم البرز قیروکارزین برابر میزبان خود تیم پاس بندر لنگه با نتیجه ۷۵ بر ۴۰ نتیجه را واگذار کرد.
این مسابقات در ۷ گروه برگزار می‌شود.
****
مسابقات فوتسال جام رمضان در جهرم با قهرمانی تیم جاماسب حکیم خفر به پایان رسید
در این مسابقات ۱۸ تیم از شهرستان‌های جهرم و خفر با هم رقابت کردند
****************
دوره آموزشی ویژه معلمان جدید تربیت بدنی با حضور ۵۵ معلم در فارس برگزار شد.
در این دوره آموزشی شرکت کنندگان با آموزش ایمن سازی فضا و تجهیزات ورزشی و درس تربیت بدنی آشنا شدند.
این دوره‌ها بصورت مستمر برای معلمان تربیت بدنی در سراسر استان برگزار می‌شود.
*****
تیم ملی فوتبال جوانان بانوان ایران که فاطمه نوری از شهرستان کازرون را به همراه دارد در اولین دیدار خود در رقابت‌های کافا در شهر دوشنبه تاجیکستان، ۴-۲ مقابل ازبکستان به پیروزی رسید.
فاطمه نوری تنها بازیکن فارس است که در این رقابت‌ها تیم ملی را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • آخرین وضعیت احداث کمپ فرهنگی ورزشی شهرستان ورزقان