Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@22:30:45 GMT

بعد از 10 سال سافتبال استان را احیا کردیم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۱۹۱۱

بعد از 10 سال سافتبال استان را احیا کردیم

مسئول کمیته سافتبال بانوان هیئت انجمن های ورزشی استان سیستان و بلوچستان از احیاء دوباره این رشته بعد از وقفه ای 10 ساله در استانش می گوید.

سعیده دیو دل در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص وضعیت تیم سیستان و بلوچستان که در مسابقات قهرمان کشوری این رشته در اصفهان شرکت کرده بود، اظهار کرد: بعد از مدتها شاهد برگزاری مسابقات سافتبال بانوان بودیم، تیم ما از سه سال پیش در حال پیگیری تمرینات خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر امکانات با کمبودهای زیادی روبرو هستیم، اما با وجود تمام مشکلات و مسافت زیادی که داشتیم در مسابقات قهرمان کشوری اصفهان شرکت کردیم تا شروع دوباره ای داشته باشیم. تیم ما از بازیکنان نوجوان و جوان تشکیل شده و امیدوارم این مسابقات تجربه بسیار خوبی برای آینده آنها باشد.


وی افزود: مسابقات قهرمان کشوری اصفهان از سطح خوبی برخوردار بود و مشخص بود تیم ها تمرینات خوبی را داشتند و تنها تیم جدید ما بودیم. تلاش خود را می کنیم در دوره های بعدی با آمادگی بیشتری در مسابقات شرکت کنیم. اصفهان نیز سعی کرد میزبانی خوبی داشته باشد که در این زمینه با توجه به شرایط موجود موفق بودند.


وی خاطر نشان کرد: سیستان وبلوچستان در گذشته تیم بسیار خوبی داشت که بنا به دلایلی تمام بازیکنان خود را از دست دادیم و حدود 10 سال وقفه افتاد. بعد از سال ها فعالیت بانوان علاقمند به این رشته را شروع کردیم و سعی می کنیم که با آموزش این بازیکنان به دوران خوب گذشته برگردیم.

 
مسئول کمیته سافتبال بانوان سیستان و بلوچستان در خصوص مسابقات لیگ کشور که قرار است آبان ماه در بوشهر برگزار شود، گفت: تلاش ما براین است که در مسابقات لیگ شرکت کنیم؛ اما نمی توان قول داد. اداره کل ورزش و جوانان و هیئت انجمن های ورزرشی استان سیستان وبلوچستان همکاری بسیاری خوبی با ما داشتند. تنها مشکل ما کمبود وسایل است که چون در ایران نیست، نمی توان به راحتی برای بازیکنان تهیه کرد.


دیو دل همچنین در خصوص شعار روی لباس بازیکنان سیستان و بلوچستان (سیستان را ببینیم، بلوچستان را بشنویم) خاطر نشان کرد: این شعار گردشگری استان سیستان و بلوچستان است. دوست داشتیم میزبانی داشته باشیم که بنا به دلایلی کنسل شد. بسیار علاقمندیم تیم ها به استان ما سفر کنند و از نزدیک جاذبه ها و زیبایی های استان را ببینند و زمانی که این میزبانی کنسل شد، تصمیم گرفتیم این شعار را روی پیراهن بازیکنان درج کنیم، همچنین کتاب ها و هدایایی از سوی میراث فرهنگی استان در اختیارمان قرار دادند تا بتوانیم تقدیم تیم های دیگر کنیم که به همه تیم ها و مسئولان برگزار کننده تقدیم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی سافت بال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در جلسه شورای اداری توسعه را مفهومی مردم محور عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست
  • ۵بازی جذاب ایرانی ویژه گوشی های همراه
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم