Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر منگشتی مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مراسم گرامیداشت مرحوم امیر حسین رحیمی قاری برتر کشور با حضور جمعی از مسئولان این اداره برگزار شد.

او افزود: یاد  و خاطه این قاری نخبه مسابقات قرآن، عترت و نماز گرامی داشته شد حضور این دانش آموز در جلسات هفتگی تفسیر قرآن نشان دهنده عمق تفکر و اندیشه والای او داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منگشتی بیان داشت: گاهی معلم‌ها از رفتار و کردار دانش آموز خود می‌آموزند و مرحوم امیر حسین رحیمی که به حسن خلق و رفتار در بین همسالانش شهره بود برای ما یک اسوه علمی اخلاقی بود.

مدیر آموزش و پرورش باغملک تصریح کرد: مرحوم امیر حسین هم برای دوستان و هم نسلانش و هم برای معلمان و افراد جامعه یک اسوه بود یاد و نامش پیوسته در دل‌ها و زبان‌ها جاری است.

 عزت الله برومند معاون پشتیبانی مدیر آموزش و پرورش باغملک در این مراسم به نوحه خوانی پرداخت.

انتهای پیام/م

گرامیداشت قاری برتر کشور در باغملک برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت ثبت ملی سیاه‌دوزی و لعبتک در سیستان برگزار شد

محمدهادی طهرانی‌مقدم در مراسم گرامیداشت ثبت سیاه‌دوزی و مهارت ساخت عروسک لعبتک سیستان در فهرست میراث ملی ناملموس اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی یکی از وظایف اصلی و اولویت‌های اداره کل میراث‌فرهنگی در سطح استان است که نمونه آن نیز برپایی جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی متنوع است.
وی افزود: در ایام نوروز امسال ۲۱۸ برنامه در استان تدوین شد که ۴۳ مورد آن مربوط به برگزاری جشنواره‌ها است و در کنار آنها نیز نوروزگاه‌های مختلفی را در پایگاه‌های ملی و جهانی پیش‌بینی کرده‌ایم.

به گفته طهرانی‌مقدم؛ در روز‌های پایانی سال گذشته توسط معاونت میراث فرهنگی، شش پرونده ثبت میراث ناملموس استان تهیه و پس از داوری در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسید که در این مراسم آثار ارزشمندی که شامل عروسک محلی لعبتک و سیاه‌دوزی که حاصل دست هنرمندان سیستان است رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سالگرد شهید مدافع حرم میلاد حیدری
  • پیشکسوت ورزش پهلوانی کشور درگذشت
  • (تصاویر) مراسم بزرگداشت مرحوم زهرا شجاعی
  • کمیسیون‌های مجلس به آموزش و پرورش توجه کنند
  • تصاویری از مراسم تشییع مرحوم زهرا شجاعی
  • (تصاویر) مراسم تشییع مرحوم دکتر زهرا شجاعی
  • برپایی مراسم شب‌های قدر در امامزاده حسین و گلزار شهدای قزوین
  • گرامیداشت نوروز در خانه محلّه شهرداری بوکان
  • دعوت ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی ترامپولین 
  • مراسم گرامیداشت ثبت ملی سیاه‌دوزی و لعبتک در سیستان برگزار شد