Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسجد خیابان «برتون» در «پترزبورگ» انگلیس، طرح‌هایی شامل ایجاد مرکز پیش دبستانی و اماکنی برای گذران اوقات فراغت جوانان و نیز حضور سالخوردگان در ساختمان جدید این مسجد را ارائه کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «peterboroughtoday»، مسجد خیابان «برتون» در «پترزبورگ» انگلیس، طرح هایی را برای بنای ساختمان جدید این مسجد که دارای مرکز پیش دبستانی هم است، ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بیانیه برنامه ریزی ارسال شده به شورای شهر پترزبورگ، اعلام شده است: ساختمان جدید محلی را برای سالخوردگان برای انجام فعالیت های ورزشی مانند یوگا و همچنین جلسات مادر و کودک، فراهم می کند.

 

بنای جدید همچنین مکانی را برای جوانان فراهم می کند تا از آن برای ورزش در اوقات فراغت خود استفاده کنند.

 

هدف از ایجاد چنین امکاناتی، استفاده بهینه جوانان از اوقات فراغت در مکانی مناسب و تربیت افراد صالح برای ورود به جامعه است.

 

پیش دبستانی «حسینی» در حال حاضر هم در آن مسجد فعال است اما به گفته اعضای جامعه اسلامی، این مدرسه محدود به 24 کودک است و وقتی فعالیت های دیگر در مسجد انجام می شود، نمی تواند فعال باشد.

 

بر اساس بیانیه ارائه شده به شورای شهر پترزبورگ، ساختمان کنونی نمی تواند برآورده کننده این اهداف برای کمک های بیشتر به اعضای جامعه اسلامی باشد، بنابراین باید ساختمان جدیدی با امکانات بیشتر و ارائه خدمت بهتر به مسلمانان، بنا شود.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اردبیل اربعین حسینی هفته دفاع مقدس مسجد طراز اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد پیاده روی اربعین خطبه نماز جمعه نماز جمعه کانون های مساجد پترزبورگ مساجد جهان مسلمانان مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی و آمادگی شهرداری شیراز برای خدمت‌رسانی به شهروندان

روح‌الله خوشبخت بابیان این موضوع عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای آمادگی در برابر بارندگی‌های پیش رو باید بر اساس آمار‌ها و گزارش‌ها و همچنین تجارب به‌دست‌آمده از گذشته باشد.

او ادامه داد: مسیل‌ها و مسیر‌هایی که در بارندگی‌های گذشته دچار آب‌گرفتگی یا سایر مشکلات شده‌اند باید بهسازی و لایروبی شده باشد.

معاون شهردار شیراز همچنین به لزوم آمادگی ماشین‌آلات، تجهیزات و امکانات موردنیاز باید پیش از شروع بارش‌ها انجام شود.

خوشبخت در این جلسه همچنین به زحمات شبانه‌روزی نیرو‌های خدمات شهری شهرداری شیراز در بارندگی‌های گذشته به‌ویژه در ایام نوروز اشاره و ضمن تقدیر از این تلاش‌ها خاطرنشان کرد: این اقدامات در کنار بسیاری کار‌های دیگر سبب شد ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز با موفقیت و سربلندی و در شأن شهر شیراز به ارائه خدمات بپردازد.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تأکید بر اینکه محور همه اقدامات باید جلب رضایت شهروندان باشد، اظهار کرد: نتیجه همه تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های مجموعه خدمات شهری درنهایت با رضایت خاطر مردم عزیز شیراز به ثمر می‌نشیند.

او همچنین با اشاره به اهمیت رعایت نکات ایمنی در زمان بارندگی گفت: با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیز و به علائم هشداردهنده نوار حفاری در پروژه‌ها توجه کنید.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز افزود: سامانه ۱۳۷ مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شیراز و سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است.

خوشبخت از مردم خواست از اسکان و تردد در حاشیه رودخانه‌ها یا مسیل‌ها خودداری و از استقرار و نصب چادر در بوستان‌ها، بستر رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی به‌خصوص در مناطق با شیب زیاد و مسیل‌ها اجتناب کنند.

معاون شهردار شیراز با بیان اینکه از مسیر‌های منتهی به رودخانه‌هایی که سیل در آنها جریان دارد دوری‌کنید، عنوان کرد: به یاد داشته باشید خودرو‌ها و وسایل نقلیه، مکان امنی در مقابل وقوع سیل نیستند، سیل می‌تواند خودرو را به حرکت درآورد و حتی واژگون کند.

به گفته خوشبخت؛ شنا کردن و حرکت در جریان سیل بسیار خطرناک است و خطر غرق‌شدگی به دنبال دارد.

او خاطرنشان کرد: در جریان آب راه نروید؛ چراکه ۱۵ سانتیمتر آب در حال حرکت ممکن است باعث بر هم خوردن تعادل شما شود؛ اگر مجبورید در آب حرکت کنید از مسیری بروید که آب حرکت نمی‌کند.

معاون شهردار شیراز یادآور شد: خودرو و وسیله نقلیه محل امنی در مقابل سیل نیست، اگر وسیله نقلیه (به علت فرورفتن در آب یا گل) از حرکت ایستاد، فوراً آن را ترک کرده و به‌جای مرتفع بروید.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • هشدار هواشناسی و آمادگی شهرداری شیراز برای خدمت‌رسانی به شهروندان
  • ماجرای آب‌گرفتگی موزه ظروف سعدآباد چه بود؟
  • مردان انتقال در نوروز هم تلاش و خدمت رسانی را تعطیل نکردند
  • حمله ایران تهدیدی برای مسجد الاقصی و مسلمانان بود!
  • خدمت رسانی به بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی توسط شهرداری شیراز
  • جایگاه‌های سوخت استان زنجان طبق روال گذشته در حال خدمت‌رسانی هستند
  • خدمت رسانی در قالب اردوی جهادی
  • ضرورت سرعت عمل در اطلاع رسانی و روایت خدمت