Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین سلامی روز شنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «شکار کرکس‌ها» با تاکید بر اینکه این نمایشگاه نشانه کوچکی است از پیشرفت‌های شگفت‌انگیز فناورانه کشورمان اظهار داشت: به تعبیر سردار حاجی‌زاده ما متنوع‌ترین کلکسیون پهپادهای ساقط شده قدرت‌های پیشرفته جهان نظیر آمریکا را در اختیار داریم.
وی در ادامه افزود: مسئله سقوط همه این پهپادها در داخل مرزهای کشورمان یک واقعیت تلخ را نشان می‌دهد؛ آنکه آمریکایی‌های به فضای کشور ما تجاوز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما واقعیت شیرینی هم وجود دارد و آنکه سقوط این پهپادها به معنای سقوط فناوری آمریکا در مقابله با فناوری افرادی است که تحت فشارهای ظالمانه و تحریم ها توانسته‌اند اقتدار خود را بسازند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر وجود شجاعت سیاسی در کشور که اجازه شلیک موشک‌ها را صادر کرد، تصریح کرد: به آمریکایی‌هایی که خوی تجاوزگری‌شان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است باید گفت پهپادهای شما در فضای ایران چه‌ می‌کنند؟ ما هر کسی را که به حریم مرزهایمان تجاوز کند مورد حمله قرار می‌دهیم. این مسئله واضح است و آشکار هم می‌کنیم. بدانید هر کاری هم بکنیم، آن را اعلام خواهیم کرد.
وی افزود: ما هم اراده عمل داریم و هم زبان گفتن و به مسئولیت گرفتن اقداماتی که انجام می‌دهیم.

خبر تکمیل می‌شود...

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایالات متحده آمریکا هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ | تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده

رهبر انقلاب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی در آسیا را تبریک گفتند: «از جوانان قهرمان کشتی فرنگی و مدال‌آوران کشتی آزاد که با توانایی و اراده‌ی خود دلهای مردم را شاد کردند، صمیمانه متشکرم.

   

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072632 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • عرضه بمب کنار جاده‌ای در نمایشگاه فناوری طالبان!
  • اتصال زیست‌بوم فناوری به عرصه آبادانی با «آبادیران»
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • سردار بلندپایه سپاه: در عملیات‌های بعدی از موشک‌های پیشرفته تری استفاده می‌کنیم
  • حل چالش‌ها و نیاز‌های صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌پیچ» اینوتکس ۲۰۲۴
  • حل چالش‌ها و نیاز‌های صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌‍پیچ» اینوتکس ۲۰۲۴
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند
  • نماهنگ | تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا