Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبادی گفت:آنچه دشمنان را خلع صلاح کرد، این بود که نیروهای مسلح توانستید با مقاومت خود ماسک ها را از چهره های وحشی، آدم کش و ستمگر غرب بردارید و آنان را به جهانیان بشناسانید، لذا با این کار خود یک غرب بی اعتبار در دنیا ساخته اید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» صبح امروز (۳۰ شهریور) در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی خراسان جنوبی و در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هم ما و هم دشمنان می دانند که بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که با کارشناسی درست و بر محور قرآن تنظیم شده، انقلاب و جامعه ما به هیچ نحو برنامه ای برای تجاوز و تعدی به هیچ قوم و کشوری ندارد و به دنبال آن نیز هیچ ظلمی را از ناحیه هیچ ظالمی تحمل نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه بیرجند افزود: مواضع ما در این 40 سال برای همگان مشخص است، نظام جمهوری اسلامی ایران نه ظلم می کند و نه متجاوز به حق دیگری است زیرا این قانون قرآن، عقل و فطرت است.

 

وی ادامه داد: در این چهل سال دشمنان ما را رها نکرده و همیشه بر علیه ما فتنه به پا کرده اند، دین، قرآن، عقل، فطرت و قانون اساسی ما بر محور « لَا تَظْلِمُونَ وَلَا تُظْلَمُونَ » است.

 

آیت الله عبادی گفت: در طول این چهل سال، ایران اسلامی با مقاومت در برابر دشمنان خارجی، چه در دفاع مقدس و چه در آنچه که بعدا به صورت های مختلف در منطقه صورت گرفت، توانست با جمعیت کم خود در مقابل آن جمعیت کثیر برگ پیروزی را از آنِ خود کند.

 

وی بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی به پیروزی هایی دست یافتیم که با قلم، بیان و سلاح قابل ترسیم نیست، زمانی که غرب و شرق توسط صدام به ما حمله کردند، واژه های تمدن و تدین را در افکار عمومی یدک می کشیدند، اما ما در کنار پیروزی نظامی، توانستیم این پرده برداری را از سخنان آن ها داشته باشیم و چهره ی واقعی آن ها را به جهانیان بشناسانیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: پرده برداری از چهره های وحشی که در طول این مدت با تحمل و مقاومت رزمندگان و نیروهای مسلح انجام شد بسیار باارزش است زیرا این اقدام را نمی شد با سلاح به جهان تفهیم کرد.

 

به گفته وی، آنچه دشمنان را خلع صلاح کرد، این بود که شما توانستید با مقاومت خود ماسک ها را از چهره های وحشی، آدم کش و ستمگر غرب بردارید و آنان را به جهانیان بشناسانید، لذا با این کار خود یک غرب بی اعتبار در دنیا ساخته اید.

 

آیت الله عبادی تاکید کرد: امروز اگر در آمریکا و کشورهای غربی بخواهند افرادی در رقابت های انتخابی رای بیاورند، بهترین اقدامشان این است که عملیات زشت مواضع چهل ساله دولت های گذشته و فعلیشان را محکوم کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: محبوبیت امروز شما تنها یک محبوبیت ظاهری نیست بلکه حاکی از محبوبیت شما در پیشگاه خدا دارد و این منحصر به داخل ایران نیست بلکه ملت های دیگر نیز به شما عشق می ورزند و شما را منجی انسان ها در برابراین وحشی های بدتر از مغول می بینند.

 

وی یادآور شد: محبوبیت امروز نیروهای مسلح نتیجه 40 سال دفاع است، لذا کار شما در مقابل ذلت هایی است که کسانی با تسلیم شدن در مقابل دشمنان همه هستی خود را هزینه کرده اند و اکنون هیچ ندارند.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اردبیل مسجد طراز اسلامی اربعین حسینی فعالیت های مسجدی کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته دفاع مقدس ماه محرم کانون های مساجد پیاده روی اربعین نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی آیت الله عبادی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار ارتش خاری در چشم دشمنان/ خدمات ارتش افتخار آفرین است

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب جلالی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش در محل میدان ولایت شاهرود ضمن بیان اینکه اقتدار ایران خاری به چشم دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب شده است، ابراز داشت: دشمن از همان روز نخست کوشید تا با ایجاد انحلال در ارتش به اوج شکوفایی دوران خود بازگردد اما در این راه تاکنون موفق نشده است.

وی ضمن بیان اینکه حضور ارتش در عرصه‌های مختلف با همه امکانات و توان و به بهترین نحو ممکن برای دشمن گران آمده است، افزود: دلیل این دشمنی افتخار آفرینی ارتش در ایجاد امنیت، دفاع مقدس، بحران‌ها و حوادث است.

فرماندار ویژه شاهرود با بیان اینکه ارتش هوشمندانه کنار مردم قرار دارد، ابراز داشت: این ظرفیت عظیم در کنار سایر نیروهای مسلح قدرت بازدارندگی ارزشمند را به دنیا نشان داده است.

جلالی ضمن بیان اینکه پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به اسرائیل تنها نمونه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح را به نمایش گذاشت، تصریح کرد: این توان و ظرفیت امنیت ساز نیروهای مسلح شایان تقدیر است.

وی بابیان اینکه ارتش در ساخت مسکن نیز اقتدار خود را بار دیگر به نمایش گذاشته است، افزود: اقدام شایسته ارتش در جهش تولید مسکن ملی امیدواریم طی سال جاری با قدرت برای ایجاد رفاه مردم تداوم یابد.

کد خبر 6080870

دیگر خبرها

  • وعده صادق درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • اتحاد روزافزون نیروهای مسلح موجب عصبانیت دشمنان شده است
  • «وعدۀ صادق» جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح است
  • هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد، با پاسخ پشیمان کننده رو به رو خواهد شد
  • اقتدار ارتش خاری در چشم دشمنان/ خدمات ارتش افتخار آفرین است
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • اگر دشمنان اقدامی کنند، با تجهیزات مهلک‌تری پاسخ خواهیم داد
  • هوشیاری ارتشیان خاری بر چشم دشمنان است