Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@19:33:32 GMT

گفتگوی شهردار در رادیو اصفهان

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۲۱۱۶

گفتگوی شهردار در رادیو اصفهان

روز اول مهر به دانشجویان و دانش آموزان خواهیم گفت چگونه نظرات و ایده های خود را به مدیریت شهری منتقل کنند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

دانلود|گفتگوی شهردار

کد خبر 390297 بهار نوابی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رادیو اصفهان شهردار اصفهان قدرت الله نوروزی مهرماه آغاز سال تحصیلی جدید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محراب تا معراج در شب های لیالی قدر از رادیو گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ صدای گلستان در شب ضربت خوردن حضرت علی (ع) با ویژه برنامه «ساعت دل دادگی» از ساعت ۲۲:۰۰ به مدت ۲۴۰ دقیقه به تهیه کنندگی شهده شاکری نژاد، گویندگی مریم ملانوروزی با هدف معرفی ابعاد شخصیت مولی الموحدین حضرت علی (ع)، تشریح ویژگی‌های اخلاقی و انسانی آن حضرت، مناجات خوانی، سخنرانی، قرائت دعای افتتاح، جوشن کبیر و... روی آنتن می‌رود.

در شب دوم از شب‌های قدر این برنامه به تهیه کنندگی و گویندگی زهرا حسن زاده به مدت ۲۴۰ دقیقه از ساعت ۲۲:۰۰ به بیان شرح حال و لحظه شهادت آن حضرت پخش می‌شود.

«ساعت دل دادگی» در شب سوم نزول قرآن به تهیه کنندگی سیف الله صادقی، گویندگی ارمغان سرایداری، ساعت ۲۲:۰۰ به مدت ۲۴۰ دقیقه به بیان اندیشه‌های امام علی (ع) در عرصه‌های حکومت، عدالت و امامت، مناجات خوانی، سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر و... می‌پردازد.

رادیو گلستان همچنین در روز دوشنبه ۱۳ فروردین روز شهادت حضرت امام علی (ع) از ساعت ۰۹:۰۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه با ویژه برنامه «محراب تا معراج» به تهیه کنندگی رابعه اخلومدی وگویندگی حسین عاشور با پرداختن به زندگی حضرت علی (ع)، دستگیری از مستمندان، کمک مومنانه، دعوت از کارشناسان مذهبی و ... روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • برنامه «سلسله موی دوست» از رادیو ایران
  • «مهمان نواز»، ویژه برنامه افطار رادیو اقتصاد
  • محراب تا معراج در شب های لیالی قدر از رادیو گلستان
  • مراسم زنده احیا مسجد بلال از رادیو فرهنگ
  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیویی رسانه ملی در شب‌های قدر
  • برنامه «روزه گشا» از رادیو فرهنگ
  • صدای فلسطین روی موج رادیو مقاومت شروع به کار کرد
  • آغاز به کار رادیو «مقاومت» با شعار «صدای فلسطین»
  • ویژه برنامه «شهر رمضان» از رادیو ایران
  • «مسافرخونه» در رادیو صبا