Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@14:10:20 GMT

حاجی زاده: اگر دشمن غلطی کند پاسخ کوبنده ای می گیرد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۲۱۵۵

حاجی زاده: اگر دشمن غلطی کند پاسخ کوبنده ای می گیرد

فرمانده هوافضای سپاه گفت: ما همچون چهل سال گذشته ایستاده ایم و اگر دشمنی غلطی کند قطعا پاسخ کوبنده ای دریافت خواهد کرد.

حاجی زاده: اگر دشمن غلطی کند پاسخ کوبنده ای می گیرد



به گزارش ایسنا، سردار امیرعلی حاجی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز (شنبه) در حاشیه افتتاح نمایشگاه شکار پهپادها و در جمع خبرنگاران، گفت: امروز بزرگترین کلکسیون پهپادی جهان در موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موزه، موزه عبرت برای کسانی است که ملت ایران را تهدید می کنند.

وی افزود: امروز بعد از چهل سال از انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت فراوان در حوزه های مختلف به ویژه هواپیماهای بدون سرنشین هستیم و جزو پنج کشور برتر دنیا در حوزه پهپاد هستیم.

فرمانده هوافضای سپاه تاکید کرد: علاوه بر آن در حوزه رادار نیز پیشرفت های بسیار خوبی داشتیم که نمونه آن نیز ساقط کردن هواپیمای ام کیو ۴ سی بود.

حاجی زاده با بیان اینکه دشمنان باید عبر بگیرند و ادبیات خود را نسبت به ملت ایران تغییر دهند، گفت: ما همچون چهل سال گذشته ایستاده ایم و اگر دشمنی غلطی کند قطعا پاسخ کوبنده ای دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندهان ارتش: نگاه تهاجمی به کشورمان پاسخی کوبنده خواهد داشت

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در مصاحبه با شبکه المیادین گفت: نیرو‌های مسلح ما همیشه آماده پاسخگویی به هر تهدیدی فارغ از سطح آن در هر مکان و در هر زمان هستند.

براساس گزارش المیادین، حیدری ادامه داد: پاسخ ایران به اندازه پاسخ رژیم دروغین صهیونیستی قاطع و قوی خواهد بود. ما همیشه حافظ مردم خود خواهیم بود و عزت کشورمان را حفظ خواهیم کرد.

او همچنین تاکید کرد: نیرو‌های مسلح مکمل یکدیگر و متحد هستند و عملیاتی که انجام شد اجرای دستورات فرمانده معظم کل قوا و پاسخی قاطع به شعار‌های توخالی و سر و صدای استکبار جهانی توسط نیرو‌های مسلح بود. 

دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان نیز در مصاحبه با شبکه المیادین گفت: ارتش ایران و تمامی نیرو‌های مسلح کشور آماده و در بالاترین سطوح آمادگی رزمی هستند. ما به هر نگاه تهاجمی به کشورمان پاسخ کوبنده خواهیم داد و آمادگی ما در زمین، دریا و هوا بالاست.

او با تاکید بر اینکه حفظ استقلال و حاکمیت کشور وظیفه ماست و در حد توان خود این کار را انجام خواهیم داد، افزود: نیروی دریایی در آب‌های آزاد و همه جا برای دفاع از منافع ایران حضور دارند.

کاویانی با اشاره به اینکه توانمندی‌های ایران بالا و مخرب است و هر دشمنی را که به فکر حمله به ایران باشد پشیمان می‌کند، ادامه داد: نیرو‌های مسلح هوشیار هستند و از اهداف انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

در همین راستا «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران امروز سه‌شنبه تأیید کرد که کوچک‌ترین اقدام علیه منافع ایران با واکنش گسترده و دردناک علیه همه عاملان آن مواجه خواهد شد.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که ایران در شب‌های شنبه و یکشنبه، در اولین حمله مستقیم خود به رژیم اشغالگر، در واکنش به بمباران ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، ده‌ها پهپاد و موشک را به سمت سرزمین‌های اشغالی فلسطین شلیک کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک‌هایی استفاده شد؟
  • حاجی زاده: با تسلیحات حداقلی به سرزمین های اشغالی حمله شد
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • روایت متفاوت خبرنگار صدا و سیما از دیدار با سردار حاجی‌زاده
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی اسرائیل: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد، با پاسخ پشیمان کننده رو به رو خواهد شد
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • هیچ سامانه پدافندی در جهان قدرت مقابله با موشک فتاح را ندارد
  • فرماندهان ارتش: نگاه تهاجمی به کشورمان پاسخی کوبنده خواهد داشت