Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@14:15:25 GMT

معابر منتهی به مدارس در بیرجند اصلاح می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۲۱۹۹

معابر منتهی به مدارس در بیرجند اصلاح می شود

محمدعلی جاوید در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تمهیدات انجام شده در مدارس برای آغاز سال تحصیلی بیان کرد: مقرر شده که آموزش و پرورش مشکلات موجود در مدارس که در حیطه شهرداری بوده را اعلام کنند تا نسبت به رفع آن ها اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه حتی اگر مدرسه ای با پیاده روی خاکی وجود دارد، آمادگی داریم برای آسفالت آن ها اقدام کنیم، افزود: برای این امر هم از آموزش و پرورش خواسته ایم که اطلاعات لازم را در اختیار شهرداری قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاوید بیان کرد:همچنین شهرداری برای رفع نیازمندی هایی اعم سطل زباله، تابلوهای ترافیکی، پل عابر پیاده و نصب تابلو در مدارسی که نوساز بوده و امسال برای بار اول افتتاح می شوند، آمادگی دارد.

وی بیان کرد: به شهرداران مناطق تاکید شده بررسی های لازم را داشته باشند تا معابر و فضاهای منتهی به مدارس که نیازمند اصلاح هستند، مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

کد خبر 4724225

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری بیرجند بیرجند اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد هفته دفاع مقدس ماه محرم شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه عاشورا ایلام گرگان سانحه تصادف مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب عملیات مکانیکی آبخیزداری در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جاوید بخت در بازدید از طرح‌های آبخیز داری آبدگاه باشت اضافه کرد: عملیات اجرایی پخش سیلاب آبدگاه باشت در سطحی به وسعت ۸۰ هکتار اجرا شده است.
وی افزود: بر اساس مطالعات انجام شده، با توجه به بافت خاک و شرایط توپوگرافی، سالانه می‌توانیم ۸ و ۴ دهم میلیون متر مکعب روان آب را در این منطقه کنترل کنیم.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری افزود: در بارش‌های اخیر تقریبا ۳ و ۴ دهم میلیون متر مکعب روان آب را در عرصه پخش سیلاب آبدگاه باشت کنترل کردیم.
 جاوید بخت عنوان کرد: سازه‌های آبخیزداری و آبخوانداری از سرعت سیل و تخریب آن می‌کاهد و موجب کاهش فرسایش خاک، نفوذ آب در زمین و تغذیه آب قنوات، چاه‌ها و چشمه‌ها می‌شود.
وی با بیان اینکه برای اولین بار در مصوبات اول سفر دولت به استان ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های آبخیزداری در استان مصوب شد گفت: ۳۳۰ هزار هکتار مطالعات آبخیزداری آماده در استان داریم که امیدواریم با تزریق اعتبار به مرحله عملیاتی برسد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد
  • اجرای ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب عملیات مکانیکی آبخیزداری در استان
  • تاکید استاندار تهران بر آمادگی جمعیت هلال احمر
  • اسکان مسافران نوروزی در ۷ بوستان پایتخت
  • هدف‌گذاری اجرای ۲ میلیون مترمربع آسفالت در معابر سنندج
  • بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • آمادگی منطقه ۸ اصفهان برای اسکان اضطراری مسافران در شب‌های بارانی
  • آسفالت معابر فرعی پر‌تردد در دستور کار شهرداری کرمان
  • سیلاب شهر شاهرود را هم درنوردید + فیلم