Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-25@20:18:22 GMT

محمدرضا باهنر: می‌گفتند من سلطان چای هستم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۲۲۶۴

محمدرضا باهنر: می‌گفتند من سلطان چای هستم

خبرآنلاین: محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌گوید: زمانی می گفتند باهنر سلطان چای ایران است ولی پاسخی ندادم.

بخشی از مصاحبه با باهنر:

نفوذ پول و رانت های پشت پرده در انتخابات خصوصا در چند دوره اخیر تبدیل به معضل نهادهای نظارتی و اجرایی شده است. کاندیداهایی که با پول های پشت پرده به مجلس می رسند و بعد به جای قانونگذاری یا نظارت، وظیفه خود را پول سازی برای آن پشت پرده ها می بینند، خود شما چقدر این خطر را حس می کنید؟

اول باید بگویم که واقعیت با به اصطلاح فضایی که به وجود می آید متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک زمانی در کشور فضای مجازی انقدر پررنگ نبود، کاربر نبود، تکنولوژی پیشرفت امروزی را نداشت و... مثلا بیست سال قبل در جامعه مهندسین یک دوستی داشتم که یک وقتی با هم اختلاف سیاسی پیدا کردیم و ما عذر ایشان را خواستیم.

ازآنجا که ایشان دست به قلمش خوب بود در سایتی نوشت که باهنر سلطان چای ایران است، بعضی ها به من گفتند برو و پاسخش را بده، من گفتم این حرف به گوش ملت که نمیرسد یک سایتی هست که چهار تا بازدید کننده دارد که آن ها هم که نگاهش میکنند باهنر را میشناسند،در عین حال پاسخی که من دادم این بود که اقلا ماهی یک کیلو چای را به ما برساند که لازم نباشد بروم از سوپرمارکت کوچه خرید کنم(خنده).

گاهی فکر می کنم که اگر آن اتفاق الان باشد، مثلا یکدفعه پنج سایت پرکاربر باهم بگویند که باهنر سلطان چای در ایران است چه اتفاقی ممکن است بیفتد؟ الان اگراین فضا راه بیفتد خیلی سخت است که آدم بخواهد جمعش کند. بنابراین اینکه می گویید هشدارها و حرف ها درباره نفوذ پول در انتخابات زیاد مطرح شده است، من فکر نمی‌کنم که حرف و حتی انجامش زیاد شده است چون واقعیت تغییری نکرده بلکه فضای تبلیغی سنگین شده است.

البته این فضای تبلیغی از یک جهاتی خوب است چرا که می تواند بازدارنده باشد اما از یک طرف هم می تواند اغوا کننده باشد یعنی می تواند یک فضایی را که خیلی هم مسموم نیست مسموم نشان بدهد، در این زمینه کاربرانی که تولید فکر و تولید مطلب می کنند می توانند کمک کنند.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد تند محمدرضا مقدسیان به «ویلای ساحلی»/ عیاری عاریه ای!؟

به گزارش قدس آنلاین، این کارشناس برنامه های سینمایی تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود نوشت: فیلم به اصطلاح سینمایی «ویلای ساحلی» چنان افتضاح کهنه از مد افتاده نخراشیده فکر نشده سردستی سطحی کوته بینانه شعاری بی ربط بی منطق پا در هوا بلاتکلیف در تمام بخشها و پیش پا افتاده است که تنها به واسطه احساس ارزش نکردن و به قصد خودآزاری و در آغوش گرفتن توهین می توان تماشایش کرد.

همانطور که جهان فیلم عاریه ای است ویلای فیلم عاریه ای است. شخصیت ها از قطعات عاریه ای شکل گرفته اند اگر شکل گرفته باشند منطق فیلم عاریه ای و مشوش است کلیت فیلم هم یک فیلم عاریه ای در میان آثار عیاری است و بس بهتر است برای ما علاقمندان عیاری که چنین باشد.

تنها راه درک انگیزه ساخت فیلم درک انگیزه شخصیت رضا عطاران در فیلم است. پول درآوردن و بیرون آمدن از باتلاقی خود ساخته که البته همین میزان درک شخصیت هم به زور توسط این قلم به فیلم پیوست شده است. پس انگیزه عیاری برای ساخت این فیلم پول درآوردن بوده یا هرچی ترجیح این است که اصلن به انگیزه عیاری و این فیلم در کارنامه عیاری فکر نکنیم.

چون فیلمی به غایت افتضاح ست.

ولی خب عیاری وزنه ای است در تاریخ سینمای ایران که قطعا جایگاهش احترام برانگیز و فراموش نشدنی است. ویلای ساحلی اما توهین به فهم شعور مخاطب است.

یادآور می شود فیلم «ویلای ساحلی» سال گذشته روی پرده سینماها رفت از ابتدای امسال در شبکه های نمایش خانگی اکران آنلاین دارد.
کیانوش عیاری، کارگردان آن در مصاحبه‌ای در پاسخ به انتقاداتی که از فیلم شد، اعلام کرد که ویلای ساحلی را صرفاً برای کسب درآمد ساخته و برای جبران ضررهای متعدد مالی ناشی از توقیف فیلم‌های قبلی‌اش، تلاش کرده یک فیلم شیرین بسازد که مبتذل نباشد ولی با مخاطب ارتباط برقرار کند.

زهره کهندل

دیگر خبرها

  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • «محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد
  • داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم
  • سلطان سلجوقی چگونه در طرشت زمین‌گیر شد؟ | طغرل در تپه سیف ناکام ماند
  • سکانس‌هایی از فیلم معجزه عشق
  • مجموعه ساعت های 6.5 میلیون دلاری سلطان برونئی (عکس)
  • نقد تند محمدرضا مقدسیان به «ویلای ساحلی»/ عیاری عاریه ای!؟
  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان