Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@09:23:41 GMT

عارف: باید جریان اصلاحات را آسیب شناسی کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۲۲۸۴


به گزارش صدای ایران از خبرآنلاین، محمدرضا عارف، رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به دعوت علی شکوری راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت در جمع اعضای شورای مرکزی این حزب حضور یافت و عملکرد شورای عالی اصلاح طلبان و فراکسیون امید را تشریح کرد و به سوالات و نقدهای اعضای شورای مرکزی این حزب اصلاح طلب پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این جلسه به منظور ارائه نقد و نظر و گفت‌وگوی رو در رو در زمینه عملکرد اصلاح‌طلبان به خصوص شورای عالی سیاستگذاری و فراکسیون امید بود.

در این جلسه عارف ضمن بیان چگونگی شکل‌گیری شورای عالی اصلاح طلبان به تشریح عملکرد این شورا در دو انتخابات مجلس دهم و شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری پراخت.
وی همچنین تحلیل‌های خود را نسبت به عملکرد اصلاح‌طلبان در دهه‌های اخیر ارائه کرد و خواستار آسیب‌شناسی عملکرد جریان اصلاحات شد.

این جلسه در فضایی صمیمی برگزار شد و گفت‌وگوها با صراحت و با رویکردی سازنده صورت گرفت و بر ضرورت تعامل ، همگرایی و انسجام درون جریان اصلاحات تاکید شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: عارف صدای ایران اتحاد ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، "خشایار صنعتی " در جلسه شورای پدافند غیرعامل این شهرستان بیان داشت: امروز آموزش و نهادینه‌سازی پدافند غیرعامل جزء ضروریات ما در حوزه ایمن‌سازی و کاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌های موردنیاز مردم است.    فرماندار بوکان با اشاره به افزایش مهاجرت بی رویه در طول سالیان متمادی به شهرستان بیان داشت:با توجه به افزایش جمعیت و آمار بالای مهاجرت، تبعات و آسیب‌های اجتماعی، مشکلات بهداشتی و خدماتی زیادی برای مناطق حومه شهر بوکان و تعدادی از روستای حریم بوجود آمده است.   تحقیقات اولیه در خصوص شناسایی تهدیدات و آسیب‌های موجود در شهرستان خام و ناکامل است و امید داریم در آینده نزدیک با پیگیری‌های لازمه به نتیجه برسد.    صنعتی ادامه داد: نهایتا با این شرایط تدوین نظام‌نامه جامع پدافتد زیستی شهرستان ضروری است و لازم است اقدامات جامعی از قبیل کاهش افق توسعه شهرستان انجام شود.   صنعتی همچنین افزود: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی در حوزه پدافند غیر عامل، در این شهرستان سعی کردیم با استفاده از همه ظرفیت‌ها و کمک مدیران نسبت به اجرای آن در پروژه‌ها و زیرساخت‌ها و تاسیسات اقدام کنیم.    فرماندار بوکان بابیان اینکه یکی از اهداف پدافند غیرعامل افزایش بازدارندگی در برابر حوادث طبیعی و زیستی است، گفت: با توجه به اینکه زیرساخت‌های حیاتی ما دارای اولویت مراقبتی هستند لازم است به منظور مراقبت، ارتقای ایمنی و افزایش بازدارندگی در راستای تسهیل شرایط زیستی، اقدامات پدافندی برای مقابله با تهدیدات و کاهش نارسایی‌ها صورت گیرد.   در این جلسه دستگاه‌های عضو آخرین اقدامات در حوزه بازدارندگی و مراقبت از زیرساخت‌های اولویت دار مردم شهرستان را تشریح نمودند.

دیگر خبرها

  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند
  • لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است