Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه با غباروبی و گلباران گلزار شهدا با آرمان های امام(ره) و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، آیین گلباران و غباروبی مزار شهدا همزمان با سراسر کشور با حضور منسجم اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهر کرمانشاه، شهرستان ها، بخش ها و روستاهای دارای کانون برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، کارشناسان این ستاد و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهر کرمانشاه نیز روز (پنج شنبه، 4 مهر)  همگام با سایر ادارات و نهادها و مردم شهید پرور کرمانشاه با حضور در گلزار شهدای باغ فردوس به مقام شامخ شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس ادای احترام می کنند.

 

مراسم غباروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس صبح روز(پنج شنبه، 4 مهر) مصادف با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس با نام «شهیدان، جانبازان، آزادگان، فخرآفرینان» با حضور استاندار، مسئولین و مدیران ادارات و سازمان ها، فرماندهان نظامی و انتظامی و عموم مردم شهید پرور استان کرمانشاه برگزار می شود.

 

براساس این گزارش، تجلیل از خانواده های معظم شهدا و شهدای مدافعین حرم و تکریم از جانبازان و آزادگان از دیگر برنامه های شاخص این روز است که اعضای کانون های مساجد استان کرمانشاه افتخار تقدیم شهدای سرافراز دوران جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و آزادگان و جانبازان سرافراز را مانند مدال زرین افتخار بر گردن دارند.

 

گفتنی است، استان کرمانشاه بیش از 9 هزار و 800 شهید گلگون کفن را در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم کرده است.

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اردبیل هفته دفاع مقدس اربعین حسینی کانون های مساجد مسجد طراز اسلامی فعالیت های مسجدی پیاده روی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد غباروبی مزار شهدا هفته دفاع مقدس کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری صبح چهارشنبه در مراسم تشییع محمود کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: محمد کیانی از رزمندگان دوران دفاع مقدس یکی از روایت‌گران دوران جنگ بود که به جمع دوستان شهیدش پیوست.

وی تصریح کرد: محمود کیانی عاشق هم رزمانش و عشق به امام حسین (ع) از خصوصیات بارز این رزمنده بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کمک به محرومین را همیشه سرلوحه کار خود قرار می‌داد تصریح کرد: همیشه سعی می‌کرد به نیازمندان و محرومین کمک کند.

حیدری بیان داشت: محمد کیانی جز اولین کسانی بود که به جبهه اعزام شد و مردانه در مقابل دشمن ایستاد تا از ناموس و هم وطنان خود دفاع کند.

وی اذعان داشت: این رزمنده در مقابل نا ملایمتی‌ها ایستاد، پیگیر مسائل و مشکلات رزمندگان، دلسوز نوجوانان و جوانان بود و همیشه سعی می‌کرد آنها را راهنمایی کند.

حیدری یادآور شد: خاطرات دوران جنگ را برای نسل‌های جدید بیان می‌کرد، او رسالتی حسینی و زینبی داشت و همه ساله برای پیاده روی اربعین شرکت می‌کرد و در موکب‌ها نیز خدمت می‌کرد، دست خیر داشت و هر وقت خلعی بود قطعاً کمک حال دیگران نیز بود.

کد خبر 6080910

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان با آرمان شهدا
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • نمایش اقتدار و تجدید بیعت ارتش با انقلاب اسلامی در استان گیلان
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • تجدید میثاق نیروهای مسلح زنجان با شهدا + فیلم
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است