Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@12:57:34 GMT

21 گل، حاصل هفته پنجم لیگ برتر فوتبال خوزستان

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۲۳۵۰

21 گل، حاصل هفته پنجم لیگ برتر فوتبال خوزستان

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال خوزستان با تداوم صدرنشینی تیم جنوب سوسنگرد به پایان رسید.

به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال استان روز گذشته (جمعه) برگزار شد که تیم جنوب سوسنگرد صدرنشین مسابقات با نتیجه یک بر 3 برابر میزبان خود قدس ماهشهر شکست خورد.

همچنین آبی‌پوشان حمیدیه با نتیجه یک بر 3 برابر میهمان خود پرسپولیس شوش شکست خورد، نوید دانه رامهرمز در دیداری خارج از خانه با یک گل از سد استقلال زیدون گذشت و شهرداری بندرامام با حساب 2 بر یک برابر میهمان خود آنزان ایذه به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهدای دوکوهه اندیمشک با یک گل از سد میهمان خود ایرانمهر خرمشهر گذشت، پرسپولیس ویس در خانه با حساب 4 بر 2 برابر بهمئی رامهرمز به پیروزی رسید و سرخ‌آبی‌ صیدون با دوگل میهمان خود پاسارگاد رامشیر را بدرقه کرد.

تیم فرهنگ رامهرمز در این هفته با قرعه استراحت مواجه بود.

در هفته پنجم 21 گل از خط دروازه‌ها گذشت و در حال حاضر تیم‌های جنوب سوسنگرد، نوید دانه رامهرمز و شهدای دوکوهه اندیمشک در رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین تأکید کرد، در دیدار مقابل استقلال دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید دقیقی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شمس آذر قزوین مقابل استقلال در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:  فردا بازی خیلی سختی برابر تیم بسیار خوب استقلال داریم. تمام مباحث تاکتیکی لازم را در طول هفته با بازیکنان کار کرده‌ایم. قطعاً دیداری است که تماشاگران از دیدن آن لذت می‌برند، چون شمس آذر جدا از نتیجه‌گیری دنبال بازی زیباست. فردا دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم. استقلال مهره‌های خوبی دارد ولی در طول هفته با بازیکنان صحبت کردیم که جدا از گرفتن امتیاز، دنبال این هستم بازی زیبایی را ارائه دهیم.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند
  • ترکیب پرسپولیس برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان