Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:53:32 GMT

به روزرسانی امنیتی ویندوز ۷ برای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۲۴۳۲

به روزرسانی امنیتی ویندوز ۷ برای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یاهونیوز، این به روزرسانی امنیتی رایگان در اختیار دیگر کشورهایی که در آنها در سال ۲۰۲۰ انتخابات برگزار می شود نیز قرار خواهد گرفت. هدف از این کار افزایش ایمنی ویندوز ۷ اعلام شده که تا سال آینده میلادی از فهرست سیستم عامل های مورد پشتیبانی مایکروسافت خارج می شود.

بر اساس بررسی های انجام شده در آمریکا اکثر سیستم های رایانه ای مورد استفاده در ده هزار حوزه برگزاری انتخابات این کشور از رایانه هایی مجهز به ویندوز ۷ و همین طور نسخه های قدیمی تر ویندوز استفاده می کنند و عدم پشتیبانی مایکروسافت از این ویندوزها می تواند خطرات امنیتی جدی ایجاد کرده و به موفقیت حملات هکری کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پشتیبانی رسمی مایکروسافت از ویندوز ۷ در تاریخ ۱۴ ژانویه به اتمام می رسد و از این تاریخ مایکروسافت دیگر برای رفع حفره های امنیتی این سیستم عامل تعهدی به عرضه وصله های نرم افزاری ندارد. لذا هکرها در صورت شناسایی نقص های جدید در ویندوز ۷ می توانند از آن سواستفاده کنند. مایکروسافت امیدوار است با تمهید جدید خود بتواند با مشکل یادشده مقابله کند.

کد خبر 4724243

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستم عامل ویندوز مایکروسافت امنیت اطلاعات انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری فضایی تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان فناوری نانو موبایل هوش مصنوعی گوگل گوشی آیفون امنیت اطلاعات خودروی برقی فیس بوک دانشمند ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنای آمریکا هم لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد

مجلس نمایندگان آمریکا کمک امنیتی و بسته کمکی آمریکا به اسرائیل و اوکراین را تصویب کرد و آن را به دست سنا رساند.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره، پس از کش‌وقوس‌های فراوان میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان و اختلافات بر سر کمک‌های خارجی برای اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان، مجلس نمایندگان آمریکا بالاخره کمک امنیتی و بسته کمکی آمریکا به رژیم صهیونیستی و اوکراین را تصویب کرد و آن را به دست سنا رساند.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا بعد از تایید این بسته گفت به محض رسیدن آن به میز کارش فورا آن را تایید می‌کند تا رسما اجرایی شود.

این لایحه کمک امنیتی از جمله شامل کمک ۲۶ میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی و بسته کمکی ۶۰ میلیارد دلاری به اوکراین است. این بسته که مجموع ارزش آن ۹۵ میلیارد دلار است، با رای ۷۹ به ۱۸ به تایید سناتور‌های آمریکایی رسید.

دیگر خبرها

  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • طوفان الاقصی اعتماد رژیم اشغالگر به ارتش و سیستم امنیتی و نظامی خود را از بین برده است
  • پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده
  • پولیتیکو: آمریکا ماه گذشته موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کرده است
  • سنای آمریکا هم لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • آمریکا و اوکراین مذاکره درباره توافق همکاری امنیتی را آغاز کردند