Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از درخشش دختران خردسال گیلانی در رقابت های قهرمانی کشور، پسران این استان نیز  موفق به کسب سه مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

محسن سترگی افزود:  در جریان این رقابت ها  در تهران ، تیم تکواندو خردسالان پسر استان گیلان با این تعداد مدال و کسب ۲۰۵ امتیاز، رتبه پنجم کشور را نیز کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این رقابت ها و در بخش مسابقات قرآنی، ابوالفضل صحن سرای ورزشکار شایسته استان گیلان  مقام نایب قهرمانی این رقابت ها  و مدال نقره مسابقات قرآنی تکواندو خردسالان را برگردن آویخت.

وی بیان کرد: همچنین این ورزشکار شایسته و با اخلاق استان گیلان در بخش مبارزه نیز  در وزن دهم (۵۲+ کیلوگرم) پس از ورزشکاری از استان قزوین با کسب مقام نایب قهرمانی کشور دومین مدال نقره این رقابت ها را تصاحب کرد.

رئیس هیات تکواندو گیلان اضافه کرد: در رقابت های وزن اول ( ۲۶- کیلوگرم)، فرهام حسنی دورودخانی دیگر تکواندوکار گیلانی پس از ورزشکارانی از استان های تهران و فارس مقام سوم و مدال برنز را کسب کرد.

سترگی خاطرنشان کرد: همچنین در رقابت های وزن هفتم (۴۴- کیلوگرم) ابوالفضل لشکریانی دیگر تکواندوکار شایسته گیلانی حاضر در مسابقات خردسالان کشور توانست پس از ورزشکاری از مازندران روی سکوی نایب قهرمانی قرار گیرد و مدال نقره را به دست آورد.

وی یاداور شد: پیش از این نیز  در رقابت های تکواندو قهرمانی خردسالان دختر کشور  در تهران ، تیم گیلان با کسب دو مدال طلا ، یک مدال نقره و دو مدال برنز موفق به کسب مقام سوم کشور شده بود.

در بیست و هفتمین دوره رقابت‌های قهرمانی خردسالان کشور در گروه پسران ، ۲۷۸ تکواندوکار از ۳۰ استان کشور  به مدت دو روز در تهران با هم به رقابت پرداختند.

۷۲۸۵ /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت تکواندو ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ملی پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد.
علی آقا میرزایی ملی پوش گیلانی در گروه اول مقدماتی کایاک یک نفره ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، هنگ‌کنگ، هند، کره و ازبکستان با زمان ۳۹ ثانیه و ۷۶۱ هزارم ثانیه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و راهی دور نیمه نهایی شد. 
در این رقابت نمایندگان ازبکستان، کره و سنگاپور اول تا سوم شدند.
ملی پوش گیلانی کایاک کشورمان در دور نیمه نهایی این ماده در رقابت با حریفانی از هنگ کنگ، هند و تایلند با زمان ۴۲ ثانیه و ۷۷۵ هزارم ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد تا فردا در این مرحله با حریفان رقابت کند.
دیگر ملی پوش گیلانی آب‌های آرام کشورمان الناز شفیعیان نیز در این مسابقات حضور دارد که فردا جمعه در یک نفره ۵۰۰ متر برای رقابت با حریفان به آب خواهد زد.
همچنین آرش بصارت دار از گیلان به عنوان مربی ملی پوشان را در این مسابقات همراهی می‌کند.
تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام کشورمان با ۵ قایقران شانس خود را برای حضور در المپیک پاریس آزمایش می‌کند.


دیگر خبرها

  • افتخارآفرینی تکواندوکاران در اوج بی‌توجهی+فیلم
  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • کسب مدال برنز کاراته کای قمی
  • درخشش شطرنج‌ بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌ های سنی کشور
  • ۶ مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش
  • راهیابی ملی پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید