Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: متأسفانه در تصادف تریلی با مینی‌بوس در شهرستان گنبدکاووس ۱۳ نفر جان خود را از دست دادند. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، عبدالرضا فاضل ظهر امروز به همراه رئیس اورژانس استان و جمعی از مدیران برای بازدید از روند امدادرسانی به مصدومان حادثه دلخراش تصادف و آتش‌سوزی یک دستگاه مینی‌بوس به این شهرستان آمد و اظهارداشت: متأسفانه تعداد جان‌باختگان این سانحه تلخ به 13 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین 18 نفر از سرنشینان مینی‌بوس نیز دچار مصدومیت شدند که با کمک عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بیان داشت: بالگرد اورژانس هوایی برای انتقال مصدومان صبح امروز به همراه 8 آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس عازم محل حادثه شد.

پایان عملیات امدادرسانی به مصدومان تصادف مرگبار تریلی و مینی‌بوس در گلستان/انتقال 18 مصدوم به مراکز درمانی+ تصاویراحتمال افزایش قربانیان تصادف خونین تریلی با مینی‌بوس در گلستان؛ خواب‌آلودگی راننده تریلی 12 نفر را به کام مرگ بردگلستان| تصادف تریلی با مینی‌بوس در کرند؛ 10 نفر در آتش‌سوزی جان‌باختند

وی که در حال عیادت از مصدومان این حادثه تلخ در بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس بود، ادامه داد: از 10 مصدومی که به این بیمارستان انتقال داده شدند حال 7 نفر روبه بهبود است و برای سه نفر نیز اقدامات جراحی انجام شد.

فاضل افزود: 8 نفر از مصدومان نیز به بیمارستان تأمین اجتماعی گنبدکاووس انتقال دادند که حال عمومی این مصدومان نیز رو به بهبود است.

گفتنی است، میرمحمد غراوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان نیز به عنوان نماینده ویژه استاندار برای بازدید از روند درمانی مصدومان این حادثه تلخ به گنبدکاووس رفته و از مصدومان عیادت کرده است.

انتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین عکس های تصادف مرگبار جاده جندق - معلمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ این تصادف رخ به رخ   ساعت ۸:۲۰ صبح امروز در کیلومتر ۴۰ جاده جندق - معلمان رخ داد و منجر به آتش گرفتن دو خودرو و انحراف از جاده یکی از پژو‌ها شد.
در این حادثه ۹ نفر از سرنشینان دو خودرو جان باختند و یک پسر بچه حدود ۵ساله مصدوم شد.

دیگر خبرها

  • کاهش شمار جان باختگان و مصدومان تصادفات در راه‌های استان تهران
  • نخستین عکس های تصادف مرگبار جاده جندق - معلمان
  • تصادف مرگبار در محور نیشابور به سبزوار
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف رابر
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف تریلی و پژو پارس
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در پی تصادف تریلی و پژو پارس
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک به دهلران
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله
  • مصدومیت هفت تن بر اثر تصادف زنجیره‌ای در حاجی آباد
  • تعداد جان‌باختگان حمله تروریستی در خاش