Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:19:33 GMT

سردار حاجی زاده: اقدام غلط دشمن، پاسخ کوبنده خواهد داشت

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۲۷۲۵

سردار حاجی زاده: اقدام غلط دشمن، پاسخ کوبنده خواهد داشت

سردار سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسدان روز شنبه در حاشیه افتتاح «نمایشگاه شکار کرکس‌ها» که به نمایش عمومی بقایای پهپادهای اسقاط شده و همچنین غنیمت گرفته شده نیروهای متخاصم کشور اختصاص دارد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه موزه عبرت است برای دشمنان کشور و کسانی که ملت ایران را تحقیر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز بعد از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و در سایه تهدیدات بی‌شمار دشمنان شاهد پیشرفت فراوان در عرصه‌های مختلف و به ویژه در حوزه هواپیماهای بدون سرنشین هستیم.
سردار حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: ما جزو پنج کشور اول جهان در حوزه پهپادها هستیم و در حوزه ساخت رادار و سامانه های پدافندی به خودکفایی کامل رسیده ایم. امروز در حوزه موشکی نیز جزو قدرت‌های منطقه و چند قدرت بزرگ جهان هستیم.
این فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تاکید کرد: ما همچون گذشته ایستاده‌ایم و اگر از دشمن غلطی سر بزند، حتما پاسخ کوبنده‌ای در انتظار آنها خواهد بود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موزه عبرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود

حجت الاسلام میرعباس سالمیان در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، اظهار داشت: امروز به عینه شاهد تغییرات در جنگ و تقابل دشمنان می‌باشیم.
 
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: امروز مهم‌ترین اسلحه در دست کشورهای مستکبر و زورگو جنگ ترکیبی علیه مخالفین خویش است.
 
این استاد حوزه تصریح کرد: دشمن با جنگ ترکیبی می‌خواهد که عملاً طرف مقابل را فلج نماید بنابراین شایسته است که همه کشورها به ویژه جهان اسلام با جنگ ترکیبی دشمنان به خوبی آشنا شوند.
 
حجت الاسلام سالمیان با اشاره به اینکه یکی از ‌هدف های جنگ ترکیبی دشمنان علیه جهان اسلام از بین بردن وحدت مسلمین است، یادآور شد: تا زمانی که وحدت در بین مسلمین باشد جهان غرب و استکبار هرگز نمی‌تواند بر مسلمانان مستولی شود بنابراین با جنگ ترکیبی که خود زیرمجموعه‌های بسیاری دارد می‌خواهد جهان اسلام را عملاً از هم بپاشاند.
 
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه در پایان سخنان خود با اشاره به لزوم فراگیری روش‌های جنگ نرم و جنگ ترکیبی دشمنان، خاطرنشان کرد: امروز بر همه ما واجب است که با انواع و اقسام جنگ‌های دشمنان چه در فضای مجازی و چه در فضای فیزیکی به صورت کامل و عملی آشنا شویم تا خدای ناکرده دچار شبیخون نگردیم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • فیلم/ پاسخ کوبنده نماینده کویت در سازمان ملل به نماینده اسرائیل
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • ببینید | راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر فاش شد + فیلم
  • فیلم| واکنش افسر بازنشسته سیا به پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر + فیلم
  • دادستان کل کشور: طرح «نور» فراجا ادامه پیدا خواهد کرد