Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و انجام رزمایش بزرگ نیروهای مسلح در کرانه آب های نیلگون خلیج فارس، بنادر مسافری مرکز استان هرمزگان فردا(یکشنبه) به حالت "تعطیلی موقت" در می آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ اله مراد عفیفی پور، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن اعلام این خبر گفت: این تعطیلی که از ساعت شش صبح یکشنبه 31 شهریورماه اعمال می شود، به دلیل برگزاری رزمایش بزرگ نیروهای مسلح در کرانه آب ‌های نیلگون خلیج ‌فارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس، محدودیت ترددهای دریایی شناورهای مسافری در مسیر بندرشهید حقانی بندرعباس به جزایر قشم، هرمز و بالعکس، فردا از نخستین ساعات صبحگاهی آغاز و تا ساعت 11 صبح ادامه خواهد داشت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: در این پنج ساعت تعطیلی موقت بزرگترین پایانه مسافری دریایی ایران(بندر شهید حقانی)، مسافران دریایی برای سفر به جزیره قشم و جزایر پیرامونی آن می‌توانند از مسیر جایگزین پیش بینی شده در فاصله 70 کیلومتری غرب شهر بندرعباس(پل به لافت) رفت و آمد کنند.

شایان ذکر است؛ فردا یکشنبه 31 شهریورماه به مناسبت سالروز آغاز تهاجم نظامی گسترده رژیم بعثی عراق در سال 1359 و شروع ویژه برنامه های هفته گرامیداشت دفاع مقدس، رزمایش بزرگ ناوگان هوایی، زمینی و دریایی در کرانه و بر فراز آب های خلیج فارس و در برابر دیدگان ناوگان فرامنطقه ای متردد پیرامون تنگه هرمز برگزار می شود.

بیش از 90 درصد حجم کل سفرهای دریایی کشور از طریق بنادر دوازده گانه مسافری استان هرمزگان صورت می‌گیرد که عمده ترددها از بندرعباس به جزیره قشم و از بنادر غرب استان همچون چارک و آفتاب به مقصد جزیره کیش صورت می گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروهای مسلح به‌مناسبت روز ارتش در زنجان

دریافت 7 MB کد خبر 6080605

دیگر خبرها

  • سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر در استان هرمزگان (فیلم)
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • ◄ یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • فیلم| رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در مراکز استان‌ها
  • رژه نیروهای مسلح به‌مناسبت روز ارتش در لرستان
  • رژه نیروهای مسلح به‌مناسبت روز ارتش در زنجان
  • آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • آغاز رژه ارتشیان سرافراز در بندرعباس