Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@04:28:31 GMT

۱۳ کشته و ۱۸ مصدوم در تصادف مینی‌بوس و کامیون در گنبد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۲۹۱۲

۱۳ کشته و ۱۸ مصدوم در تصادف مینی‌بوس و کامیون در گنبد

فاضل از کشته شدن ۱۳ نفر و مصدومیت ۱۸ نفر در تصادف مینی‌بوس و کامیون در گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، «عبدالرضا فاضل» با حضور در بیمارستان شهید مطهری گنبد و عیادت از مصدومین ضمن تسلیت به خانواده های بازماندگان درباره جزئیات این حادثه گفت: این حادثه حدود ساعت 7 صبح امروز(شنبه 30 شهریور) در محور گنبد – اینچه برون رخ داد و بلافاصله یگان های امدادی اورژانس 115 با 8 آمبولانس،یک اتوبوس آمبولانس و بالگرد هوایی مصدومین را به بیمارستان های گنبد انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: متاسفانه بدلیل شدت تصادف تاکنون 13 نفر جان باختند و ١٨ نفر مصدوم شدند که با اقدامات درمانی تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

 

وی اظهار کرد: از 18 مصدوم حادثه، دو مصدوم (خانم ٣٨ ساله و کودک ١.٥ ساله) با بالگرد اورژانس هوایی انتقال داده شدند.

 

فاضل افزود: درحال حاضر10 نفر در بیمارستان شهید مطهری گنبد بستری هستند که حال عمومی 7 نفراز آنان رو به بهبود و 3 نفر نیز اقدامات جراحی برای آنان درحال انجام است همچنین از 8 مصدومی که در بیمارستان خاتم الانبیای گنبد بستری هستند فقط یک نفر نیاز به جراحی ارتوپدی دارد و حال سایر مصدومان رو به بهبود است.

 

وی تاکید کرد: تمامی اقدامات درمانی در شهرستان در حال انجام است و درحال حاضر نیازی به اعزام مصدومان به مرکز استان نیست.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اردبیل هفته دفاع مقدس اربعین حسینی کانون های مساجد خطبه نماز جمعه نماز جمعه پیاده روی اربعین مسجد طراز اسلامی حادثه تصادف فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گنبدکاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر محمود شمسی پور دهکردی رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف پراید و مزدا در روز دوشنبه مورخ ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در آبچنار ارمند باعث فوت ۱ نفر و مصدومیت ۶ نفر شد،

وی ادامه داد: پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

ایشان افزود: متأسفانه به علت شدت جراحات ۱ نفر در دم جان باخت و ۶ مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان شهدا لردگان انتقال یافتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898198

دیگر خبرها

  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • تصادف منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت