Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بلوار شهید هرمز پور از پلیس راه یاسوج_شیراز تا پل بشار بیشترین تصادفات عابرین پیاده اتفاق می‌افتد. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سرهنگ اسماعیل خوشوقت صبح امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید قرار داریم، اظهار داشت: در چند حوزه دوره های آموزشی برای رانندگان سرویس مدارس برگزار شده و 32 تیم خودرویی، 5 تیم موتور سوار و 100 نفر پیاده از سوی پلیس برای ایمن سازی مسیر مدارس به صورت 15 روز در حالت آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه خطای انسانی، عامل 90 درصد تصادفات رانندگی در استان است، بیان کرد: در نیمه نخست امسال با کاهش 15 درصدی تلفات رانندگی  در معابر شهری رو به رو هستیم و  70 درصد تلفات رانندگی درون شهری استان مربوط به عابران پیاده بوده و در چهارراه‌ها اتفاق می‌افتد.

خوشوقت با اشاره به وجود 73 نقطه حادثه خیز درون شهری در استان، ابراز کرد: تاکنون 17 نقطه حادثه خیز رفع شده و 13 نقطه در حال رفع است.   

وی با اشاره به انجام تست اعتیاد برای رانندگان متخلف، بیان کرد: از مجموع 215 نفر تست اعتیاد انجام شده 28 نفر مثبت و از مجموع 268 تست الکل حدود 11 نفر مثبت بودهو 335  جلد گواهینامه دارای نمره منفی در استان ضبط و بیش ازدو هزار و 790 دستگاه موتور سیکلت توقیف شد.

130 نقطه حادثه خیز در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد حذف شد7 نقطه حادثه خیز در خراسان جنوبی ایمن‌سازی می‌شودمدیریت 23 نقطه حادثه خیز از ایجاد بحران سیل در همدان جلوگیری کرد

خوشوقت با تاکید بر اینکه اجرای زیرساخت ها از جمله راه اندازی سامانه پایش تصویری، پل مکانیزه عابرپیاده و خط کشی معابر نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی دارد، گفت: شهرداری ها به علت کمبود منابع از انجام برخی از امور معذور هستند ولی در کمتر از یک ماه آینده سامانه پایش تصویری در شهرهای یاسوج و گچساران راه اندازی خواهد شد.

خوشوقت تصریح کرد: اگر ماموری براساس حب و بغض شخصی نسبت به اعمال جریمه اقدام کند بدون شک براساس قانون مجرم شناخته شده و با وی برخورد می شود.

وی در خصوص انجام کارهای فرهنگی برای ترویج فرهنگ صحیح رانندگی، بیان کرد: تاکنون دوره‌های آموزشی مختلفی برگزار شد و از ظرفیت پلیس یارها در این زمینه استفاده می‌کنیم و نمایشگاه‌های  برگزار شده در استان فاقد صلاحیت ترافیکی هستند.

انتهای پیام/ ت

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در راستای دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد و اجلاسیه ۴۲۴ شهید شهرستان کهگیلویه، یادواره نخستین شهید مدافع وطن پس از انقلاب در بقعه امامزاده پهلوان برگزار شد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در این مراسم با اشاره به اینکه شهید برفی‌پور اولین شهید مدافع وطن کهگیلویه بعد از پیروزی انقلاب بوده است، گفت: پیش از این در یادواره‌هایی از قبیل یادواره ۴۸ شهید ارتش که با حضور مسئولان کشوری در گلزار شهدای دهدشت برگزار شده بود یاد و خاطره و رشادت این شهید گرامی داشته شد. سرهنگ علی اصغر پوربهشت افزود: ششم اردیبهشت امسال اجلاسیه شهدای ارتش در گچساارن برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه شهدا به یادواره نیاز ندارند، ادامه داد: هر یادواره برای یادآوری آرمان‌های شهداو بازخوانی فرهنگ ایثار و شهادت به خود ما است. فرماندار کهگیلویه هم در این آیین معنوی اقدام تنبیهی سپاه پاسداران را اقدامی مهم در دفاع از کیان میهن اسلامی خواند و گفت: هدف استکبار جنگ با اندیشه‌های انقلاب اسلامی است. حمزه محقق‌زاده افزود: دشمن اهداف اقتصادی را با تحریم تحمیل می‌کند پشت سر این تحریم، اما اندیشه‌ای است که به سمت فرهنگ اصیل ما تهاجم می‌کند. وی ادامه داد: شهیدان در راه خدا جنگیدند درجه بالایی نزد پروردگار دارند از همه داشته‌های خود گذشتند تا امروز سرافراز باشیم.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم