Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس پیشگیری ناجا از آمادگی کامل نیرو‌های این پلیس برای تأمین امنیت بازگشایی مدارس و دانش آموزان خبر داد و گفت: رضایت شهروندان بزرگترین پشتوانه پلیس در اجرای مأموریت‌های محوله است. تاریخ انتشار: 13:31 - 30 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۴۲۲

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار "محمد شرفی" اظهار داشت: پلیس پیشگیری با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و برقراری تعامل با سایر سازمان ها، در راستای انجام وظایف ذاتی و تدابیر ابلاغی، با ایجاد بستر مناسب امنیتی، انتظامی با هدف تأمین نظم و امنیت بازگشایی مدارس و ایجاد محیط ایمن برای دانش آموزان به استقبال از ماه مهر خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از تدابیر کلی پلیس پیشگیری برای ماه مهر و بازگشایی مدارس را افزایش توان عملیاتی عنوان داشت و تصریح کرد: گشت‌های موتوری و خودرویی کلانتری‌ها در محیط‌های پیرامونی مدارس و مسیر‌های تردد دانش آموزان، فعال و به منظور جلوگیری از هرگونه ترافیک و تسهیل در عبور و مرور طرح ویژه شدآمدی اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به استفاده پلیس از ظرفیت‌های محلی مانند پلیس افتخاری و نگهبان محله برای پیشگیری از وقوع جرایم و برقراری امنیت اجتماعی در بین شهروندان، بیان کرد:رعایت قوانین و مقررات و توجه به توصیه و نکات پیشگیرانه و همکاری والدین و دانش آموزان با پلیس می‌تواند در جلوگیری از بسیاری جرایم تاثیرگذار بوده و امنیت اجتماعی پایدار را به دنبال خواهد داشت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های پلیس پیشگیری در ماه مهر، اقدامات ویژه و مخصوص برای بازگشایی مدارس است، ادامه داد: برنامه ریزی‌های لازم برای اول مهر با هدف ارتقاء آرامش و امنیت، برای به دست آوردن محیطی امن و سالم و به دور از نگرانی برای دانش آموزان و خانواده آن‌ها ترتیب داده شده است.

وی مطرح کرد: یکی از راه‌های استمرار نظم و امنیت مدارس، ارتباط فراگیر واحد‌های انتظامی با انجمن اولیاء و مربیان و واپایش محیط پیرامونی مدارس به ویژه دبیرستان‌ها است.

سردار شرفی با اشاره به خدمت رسانی پلیس، بر سرعت و کیفیت در رسیدگی به مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: ارتقاء آمادگی نیروها، کاهش آسیب‌ها و پایش مداوم اقدامات کارکنان، سه راهبرد اساسی ناجا است.

وی با اشاره به اینکه ناجا به دنبال مردمی کردن امنیت است، افزود: ارتقاء احساس امنیت در جامعه بسیار مهم‌تر از وجود امنیت است که ثمره آن اعتماد مردم به پلیس شده و پلیس راحت‌تر می‌تواند به وظایف خود عمل کرده تا منعکس‌کننده توانمندی‌ها، اقتدار و نیز جایگاه اجتماعی پلیس باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مدارس مهرماه دانش آموزان پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟