Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@21:52:44 GMT

قاتل فراری به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۳۲۹۴

قاتل فراری به دام افتاد

سردار محمد قنبری  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:: در پی وقوع قتل مردی جوانی در دوم بهمن ماه سال ۹۷ در خیابان چمران زاهدان بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: بررسی‌های به عمل آمده در محل حادثه مشخص شد سه سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ با سلاح گرم به سمت جوانی ۳۲ ساله که در در کنار خودرواش ایستاده بوده تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه مقتول در پی اصابت یک گلوله از ناحیه پا و ۳ گلوله از ناحیه قفسه سینه به شدت مجروح و در محل حادثه قبل از رسیدن نیرو‌های امدادی فوت کرد.

او  افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جناحی پلیس آگاهی با بررسی دقیق محل حادثه و یک سری تحقیقات میدانی سه متهم این پرونده را شناسایی و کمتر از ۲ ماه مخفیگاه یکی از متهمان را در یکی از مناطق حاشیه شهر زاهدان شناسایی و او را با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

او  عنوان کرد: در بازجوئی‌های به عمل آمده متهم ۲۸ ساله به قتل با همدستی ۲ نفر دیگر از بستگانش اعتراف و اعلام داشت با مقتول از مدت‌ها قبل اختلافات طایفه‌ای داشته و در پی این خصومت برای تسویه حساب دست به این جنایت زده اند.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقات تیم رسیدگی کننده پرونده محل اختفای ضارب اصلی این پرونده قتل را در منطقه شهداد استان کرمان شناسایی و پس از دریافت نیابت قضائی روز گذشته مخفیگاهش را محاصره و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه قبل از فرار از محل او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: تحقیقات برای دستگیری دیگر متهم این پرونده و روشن شدن زوایای پنهان این جنایت همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

قتل در زاهدان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۳۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در شوش دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد محمدی‌نسب گفت: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح جنگی در شهرستان دزفول و متواری شدن قاتل، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات پلیسی قاتل را کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شوش با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به کار رفته در قتل از مخفیگاه متهم، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات طایفه‌ای عنوان کرد.

سرهنگ محمدی‌نسب تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6085658

دیگر خبرها

  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد 
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد