Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@20:39:03 GMT

«سرخ‌پوست» به فرهنگسرای ارسباران می‌رود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۳۳۰۳

«سرخ‌پوست» به فرهنگسرای ارسباران می‌رود

فیلم سینمایی «سرخ‌پوست» به کارگردانی نیما جاویدی در فرهنگسرای ارسباران نمایش داده می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «سرخ پوست» به کارگردانی نیما جاویدی یکشنبه ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران نمایش داده و پس از آن با حضور عوامل نقد و بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «سال ۱۳۴۷ یک زندان قدیمی در جنوب ایران به دلیل مجاورت با فرودگاهِ در حال توسعه شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رییس زندان به همراه مامورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدیدند...»

«سرخ پوست» در بیست و یکمین جشن خانه سینما با نامزدی در ۹ رشته، توانست تندیس شایستگی بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین فیلم‌برداری و بهترین جلوه های ویژه بصری را به خود اختصاص دهد.

نیما جاویدی نویسنده و کارگردان، پوریا ذوالفقاری منتقد، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از عوامل و بازیگران فیلم مهمانان پانصد و بیست و یکمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.

علاقمندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فیلم سرخ پوست فرهنگسرای ارسباران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوشاد و نیما عالمیان شانس المپیکی شدن دارند

مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز معتقد است نیما و نوشاد عالمیان برای المپیکی شدن شانس زیادی دارند و علاوه بر آن بانوان هم شانس سهمیه المپیک را دارند.

دریافت 11 MB

       

دیگر خبرها

  • موثرترین و بهترین روتین پوستی روز و شب کدام اند؟
  • نوشاد و نیما عالمیان شانس المپیکی شدن دارند
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • «اشعار نو از نغمه‌های کهن» شنیدنی می‌شوند
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • جزئیات کنسرت «اشعار نو از نغمه‌های کهن»/ وقتی ملودی‌های قدیمی بازخوانی می‌شوند