Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-20@02:40:16 GMT

آمار می گوید کالدرون برنده دربی است!

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۳۳۲۳

آمار می گوید کالدرون برنده دربی است!

دربی نودام پایتخت بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال قرار است از ساعت ۱۶ یک شنبه ۳۱ شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

آندره‌آ استراماچونی ایتالیایی و گابریل کالدرون آرژانتینی به عنوان سرمربی تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای اولین بار قرار است در دربی تهران رو به روی هم قرار بگیرند. این 2 سرمربی که سابقه حضور در دربی‌های معتبر را دارند خوب می‌دانند نتیجه‌گیری در شهرآورد پایتخت ایران چه تاثیری در ادامه راه‌شان دارد و به همین دلیل تمام سعی خود را به کار می‌گیرند تا با پیروزی در این بازی ضمن افزایش محبوبیت خود بین هواداران تیم تحت هدایتشان، جایگاه مناسبی را هم برای این تیم‌ها رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

استراماچونی ایتالیایی تاکنون تنها در شهرآورد‌های اروپایی حاضر بوده است و برای نخستین بار تجربه حضور در دربی شهری در قاره آسیا را کسب می‌کند.

 

این سرمربی43 ساله تاکنون تجربه حضور در دربی‌های بسیار مهم جهان مانند دربی دلامدونینا میلان، دربی‌های شهر آتن یونان و دربی پراگ را در کارنامه دارد، اما ثابت کرده مربی دربی بازی نیست و به جز عملکرد خوبش در شهرآورد میلان در یونان و جمهوری چک نتایج فوق العاده ضعیفی کسب کرده است.

 

10 بازی، 2 برد، یک مساوی، هفت باخت، 11 گل زده و 18گل خورده آمار تیم‌های استراماچونی در شهرآورد‌ها است.

 

اما سرمربی باتجربه پرسپولیس برخلاف رقیب جوانش در قاره آسیا هم سابقه بازی دربی را دارد و البته نسبت به استراماچونی عملکرد او قابل توجه‌تر است.

کالدرون تاکنون در دربی‌های کن فرانسه، جده و ریاض عربستان، سویل اسپانیا و دبی مربیگری کرده است.

 

بهترین کارنامه او هم از شهرآورد‌ها در زمان حضورش در الهلال عربستان رقم خورده است. هرچند کالدرون در زمان سرمربیگری رئال بتیس آمار خوبی در دربی سویل ثبت نکرد.

 

21بازی، 10 برد، 5 مساوی، 6 باخت، 26 گل زده و 20 گل خورده هم حاصل کار کالدرون در تیم‌های استاد ماهرب کن، الاتحاد و الهلال عربستان، رئال بتیس اسپانیا و الوصل امارات در دربی‌های مهم شهر‌های مذکور است و این آمار نشان می‌دهد شانس پرسپولیس در برد دربی 90 بیشتر است.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FLg برچسب ها: دربی ، فوتبال ، کالدرون ، پرسپولیس ، استقلال

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: دربی فوتبال کالدرون پرسپولیس استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار چشمگیر پرسپولیس اوسمار برای کسب قهرمانی/ ۲۲ امتیاز در دور برگشت و ۴۵۰ دقیقه دروازه بسته

نگاهی به نتایج تیم پرسپولیس در ۸ دیدار آخر و آمار رقم خورده در ۵ مسابقه اخیرش از اوج‌گیری دوباره سرخپوشان پایتخت می‌دهد.

سرویس ورزش مشرق - شاگردان اوسمار ویرا برزیلی از هفته شانزدهم لیگ برتر که در خانه تیم اراکی تن به شکست یک بر صفر مقابل آلومینیوم دادند حالا یک نفس با کسب امتیازات کامل - منهای دیدار مقابل استقلال - گام بلند و استواری به سمت دفاع از عنوان قهرمانی خود برداشته‌اند.

بازیکنان پرسپولیس که در هفته شانزدهم تن به شکست یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک دادند در هفته‌های هفدهم هجدهم و نوزدهم با سه پیروزی متوالی به استقبال دیدار دربی رفتند.

پرسپولیس در هفته هفدهم دو بر صفر تراکتور را شکست داد. سپس در هفته هجدهم یک بر صفر ذوب آهن را در خانه‌اش مغلوب کرد و در دیدار هفته نوزدهم ۴ بر ۲ در تهران از سد تیم فولاد خوزستان عبور کرد. ۹ امتیاز تا پیش از دیدار دربی پرسپولیس را به نزدیکی صدر جدول و آبی پوشان رساند. اما دروازه این تیم دو بار در دیدار مقابل فولاد خوزستان باز شد.

نکته جالب توجه در ۵ مسابقه آخر پرسپولیس از هفته بیستم تا بیست و چهارم بسته ماندن دروازه پرسپولیس و کسب حداکثر امتیازات بوده است.

شاگردان اوسمار ویرا که در دیدار مقابل استقلال در هفته بیستم تن به تساوی بدون گل دادند در ۴ دیدار متوالی پس از آن برنده از زمین خارج شدند تا با کسب امتیازات کامل بدون گل خورده حالا ۴۵۰ دقیقه هم دروازه‌شان را بسته نگه داشته باشند.

سرخپوشان پرسپولیس در هفته‌های اخیر پس از شکست مقابل آلومینیوم ۱۴ بار ظرف ۸ دیدار دروازه رقبای خود را باز کرده‌اند که میانگین ۱.۷۵ گل در هر بازی را برای پرسپولیس به ارمغان آورده و تفاضل گل این تیم را به مثبت ۲۰ افزایش داد.

قدرت گرفتن دوباره توان تهاجمی و گلزنی پرسپولیس در نیم فصل دوم با راه افتادن مهدی ترابی و حضور موفق عیسی آل کثیر و استون اورونوف زنگ خطر جدی را برای آبی‌پوشان تهرانی به صدا درآورده است. اینکه مدافع عنوان قهرمانی پس از عدم موفقیت در نیم فصل اول حالا دوباره عزم خود را برای رسیدن به عنوان قهرمانی فصل گذشته جزم کرده و نه گل می‌خورد و نه از امتیازات مسابقات پیش رویش چشم پوشی می‌کند.

جدول رده بندی لیگ برتر در پایان روز اول مسابقات هفته بیست و چهارم

در واقع پرسپولیس از مجموع ۲۷ امتیاز موجود در دور برگشت تا پایان هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر، منهای شکست مقابل آلومینیوم اراک و تساوی با استقلال - که جمعاً موجب از دست رفتن ۵ امتیاز شد - تا اینجا ۲۲ امتیاز کسب کرده و توانسته امتیازات خود در پایان نیم فصل اول را از عدد ۳۰ به ۵۲ افزایش بدهد.

یادآور می شود؛ تفاضل گل تیم پرسپولیس در پایان نیم فصل اول مثبت ۹ بود ولی حالا به مثبت ۲۰ نیز افزایش پیدا کرده است.

جدول رده بندی لیگ برتر در پایان دور رفت

دیگر خبرها

  • آمار چشمگیر پرسپولیس اوسمار برای کسب قهرمانی/ ۲۲ امتیاز در دور برگشت و ۴۵۰ دقیقه دروازه بسته
  • وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!
  • آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • داوران با ذوب‌آهن رفتار مهربانانه‌تری داشته باشند
  • مورایس: سپاهان شایسته بُرد در شهرآورد اصفهان بود
  • سپاهان برنده دربی اصفهان